dupagate

w systemie siła 'POPIS/EU Data ostatniej zmiany: 2017-08-14 13:39:15

dupagate

2017-08-13 21:21:42 - w systemie siła 'POPIS/EU

czy Ktoś spoza dyskutantów merytorycznych może mi w końcu wyjaśnić na
czym polega programowa regulacja spalania w optymalnie sterowanym
silniku volkswagena?


dupagate

2017-08-13 22:11:07 - Zenek Kapelinder

Pewno w tym ze gps twierdzi ze samochod stoi a silnik pracuje z dziwnymi predkosciami
i kola sie obracaja. Tak mozna zrobic oszustwo prawie doskonale.


dupagate

2017-08-13 22:26:26 - "Przemyslaw P."

Szybciej przez ESP i czujniki przeciążenia. W końcu nie każde auto jest z fabryczną
Navi, a esp jest już od jakiegoś czasu obowiązkowy


dupagate

2017-08-13 22:45:09 - Zenek Kapelinder

Przy puszczeniu w czasie testu na rolkach esp nie wysle jednoznacznego sygnau ze jest
robiony test. Testow nie robia na starych samochodach tylko na najnowszych. Nawigacja
w nowych to standard jak lampka oswietlenia kabiny. Algorytm rozpoznania testu
prosty. Auto sie nie przemieszcza a kola sie kreca. Kazdy nienaturalny w eksploatacji
samochodu stan mozna wykorzystac. Jak wiadomo ze w czasie testu nie ma nikogo w
samochodzie to mozna jeszcze wykorzystac w fotelu czujnik nacisku od poduszek.


Re: dupagate

2017-08-13 22:56:05 - "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"

W dniu 2017-08-13 o 22:11, Zenek Kapelinder pisze:
> Pewno w tym ze gps twierdzi ze samochod stoi a silnik pracuje z dziwnymi
predkosciami i kola sie obracaja. Tak mozna zrobic oszustwo prawie doskonale.
>

Dupa tam gps. Silniki po każdym starcie pracowały w trybie zgodnym z
normami. Tryb ten wyłączał się w okolicznościach wskazujących na
normalne użytkowanie. W Audi było coś o wykryciu ruchu kierownicy
większego niż 15 stopni, które to wykrycie wyłączało właśnie tryb
testowy. No bo kto na stanowisku pomiarowym kręci kierownicą w te i nazad?

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."


Re: dupagate

2017-08-13 23:41:24 - "Przemyslaw P."

Czyli min esp, bo czujnik skrętu to integralna część esp. Tym bardziej, że jest
obowiązkowe, więc nie ma obawy, że ns testy trafi nieodpowiednia wersja :).
Tak przy okazji, to w ogóle jest jakaś szansa, że któryś z silników Diesla spełnia te
normy?


Re: dupagate

2017-08-14 00:15:46 - Zenek Kapelinder

Z tego co widze na ulicach to w moim masterze chyba spelnia bo spalin nie widac. Za
to ostatnio widuje sporo duzo nowszych dizli walacych przy ruszaniu czarnym dymem.


Re: dupagate

2017-08-14 11:43:52 - "J.F."

Użytkownik "Przemyslaw P." napisał w wiadomości
>Szybciej przez ESP i czujniki przeciążenia. W końcu nie każde auto
>jest z fabryczną Navi, a esp jest już od jakiegoś czasu obowiązkowy

Zdaje sie, ze jest unijna dyrektywa, ze auto ma samo zglaszac wypadki
... wiec gps nieomal musi miec.

Ale tu bylo chyba prosciej - trzeba bylo powiedziec komputerowi ze to
test na rolkach, wiec on sobie odpowiedni tryb wlaczal.


J.






Re: dupagate

2017-08-14 13:39:15 - w systemie siła 'POPIS/EU

czy Ktoś potrafi odpowiedzieć na moje pytanie?

i drugie - skoro ESP jest już obowiązkowy - to jest jakaś norma z opisem
jego działania?

(tak przy okazji)


Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS