Producenci europejscy

Bolko Data ostatniej zmiany: 2017-08-11 14:39:34

Producenci europejscy

2017-08-10 22:29:31 - Bolko

Podobno była jakaś zmowa.
Niemcy wiadomo VW + marki premium : porsche merc itd
Francja Renault + PSA
Włochy Fiat

jest chińskie Volvo
i coś tam chyba anglicy produkują
A przecież Niemcy Francja i Włochy to "stara Unia"
znają sie chłopaki już dawno wiec ta zmowa chyba nie tylko Niemców dotyczy.


Re: Producenci europejscy

2017-08-10 22:59:02 - Marek

On Thu, 10 Aug 2017 13:29:31 -0700 (PDT), Bolko <s...@g...com>
wrote:
> Niemcy wiadomo VW + marki premium : porsche merc itd

Porshe należy do VW. Z niemieckich marek tylko chyba merc nue należy
fo VW...

--
Marek


Re: Producenci europejscy

2017-08-10 23:39:34 - "Irek.N."

> Porshe należy do VW. Z niemieckich marek tylko chyba merc nue należy fo
> VW...
>

BMW?


Re: Producenci europejscy

2017-08-11 12:30:10 - Poldek

W dniu 2017-08-10 o 23:39, Irek.N. pisze:
>> Porshe należy do VW. Z niemieckich marek tylko chyba merc nue należy
>> fo VW...
>>
>
> BMW?

Opel, Ford?


Re: Producenci europejscy

2017-08-11 13:40:51 - Marek

On Fri, 11 Aug 2017 12:30:10 +0200, Poldek <p...@i...eu>
wrote:
> Opel, Ford?

Przeciez Opel sprzedal się GM chyba jeszcze w latach 50 ub.w. a Ford
nie jest niemiecki....

--
Marek


Re: Producenci europejscy

2017-08-11 13:41:34 - Marek

On Thu, 10 Aug 2017 23:39:34 +0200, "Irek.N."
<t...@j...taki.jest.pl> wrote:
> BMW?

Taa jakoś podświadomie wypieram istnienie tej marki...

--
Marek


Re: Producenci europejscy

2017-08-11 13:46:38 - kosmos

W dniu 2017-08-11 o 13:40, Marek pisze:

>
> Przeciez Opel sprzedal się GM chyba jeszcze w latach 50 ub.w. a Ford nie
> jest niemiecki....
>

Opel jest już własnością PSA, które go kupiło w marcu...


Re: Producenci europejscy

2017-08-11 14:12:40 - "J.F."

Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:a...@n...neost
rada.pl...
On Fri, 11 Aug 2017 12:30:10 +0200, Poldek <p...@i...eu>
>> Opel, Ford?
>Przeciez Opel sprzedal się GM chyba jeszcze w latach 50 ub.w.

w 1929.
A teraz GM sprzedal go Renault, wiec znow jest w pelni europejski.
(pomijajac Nissana i udzialowcow Renault)

>a Ford nie jest niemiecki....

Z tym, ze niemiecki/europejski oddzial mial duza swobode, inne modele
itp.

J.



Re: Producenci europejscy

2017-08-11 14:19:36 - "J.F."

Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:ecb73d59-0a05-49e4-9af7-f02fa0f2cfab@go
oglegroups.com...
>Podobno była jakaś zmowa.
>Niemcy wiadomo VW + marki premium : porsche merc itd
>Francja Renault + PSA
>Włochy Fiat

>jest chińskie Volvo
>i coś tam chyba anglicy produkują
>A przecież Niemcy Francja i Włochy to "stara Unia"
>znają sie chłopaki już dawno wiec ta zmowa chyba nie tylko Niemców
>dotyczy.

Ale jaka zmowa ?

Ostatnie dekady byly burzliwe, wszystko sie zmienialo, wlasciele
najbardziej :-)
Teraz masz zmowy swiatowe.

Wlochy z GM, Renault z Nissanem, PSA z Toyota, dlugo by wymieniac.

Anglicy juz chyba nic nie robia.

J.




Re: Producenci europejscy

2017-08-11 14:39:34 - Bolko

W dniu piątek, 11 sierpnia 2017 14:19:47 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:ecb73d59-0a05-49e4-9af7-f02fa0f2cfab@go
oglegroups.com...
> >Podobno była jakaś zmowa.
> >Niemcy wiadomo VW + marki premium : porsche merc itd
> >Francja Renault + PSA
> >Włochy Fiat
>
> >jest chińskie Volvo
> >i coś tam chyba anglicy produkują
> >A przecież Niemcy Francja i Włochy to "stara Unia"
> >znają sie chłopaki już dawno wiec ta zmowa chyba nie tylko Niemców
> >dotyczy.
>
> Ale jaka zmowa ?
>
> Ostatnie dekady byly burzliwe, wszystko sie zmienialo, wlasciele
> najbardziej :-)
> Teraz masz zmowy swiatowe.
>
> Wlochy z GM, Renault z Nissanem, PSA z Toyota, dlugo by wymieniac.
>
> Anglicy juz chyba nic nie robia.
>
> J.

,,Spiegel" napisał, że BMW, Daimler, Volkswagen, Audi i Porsche zaczęły rozmowy w
latach 90. w celu skoordynowania działań związanych z technologiami samochodowymi,
kosztami, dostawcami, jak również z kontrolą emisji w silnikach Diesla. Dyskusje były
prowadzone przez 200 pracowników pracujących w 60 grupach roboczych, w takich
dziedzinach jak rozwój pojazdu, silniki Diesla i benzynowe, hamulce i skrzynie
biegów.

"Te zarzuty wyglądają bardzo poważnie i mogłyby oznaczać potencjalną zmowę dłuższą
niż 20 lat" powiedział Juergen Pieper, analityk Bankhaus Metzler cytowany przez
Bloomberga. ,,To sprawia wrażenie niekończącej się historii o wiadomościach na temat
złego zachowania branży".


Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS