1390 ccm 16V BBY (Ibiza 2004 rozrząd)

"Tomek" Data ostatniej zmiany: 2017-07-10 10:14:41

1390 ccm 16V BBY (Ibiza 2004 rozrząd)

2017-07-06 17:33:13 - "Tomek"

Witam,
Czy silnik BBY 1390 ccm 75 KM 16V ma jeden pasek rozrządu czy paski są dwa-
z paskiem międzywałkowym (przełożenie 1:1)?
Podziękowania.
T.



Re: 1390 ccm 16V BBY (Ibiza 2004 rozrząd)

2017-07-07 14:03:06 - kosmos

W dniu 2017-07-06 o 17:33, Tomek pisze:
> Witam,
> Czy silnik BBY 1390 ccm 75 KM 16V ma jeden pasek rozrządu czy paski są
> dwa- z paskiem międzywałkowym (przełożenie 1:1)?
> Podziękowania.
> T.
Są dwa paski. Na przykład Gates: 5516XS i 5565XS.


Re: 1390 ccm 16V BBY (Ibiza 2004 rozrząd)

2017-07-07 19:10:23 - "Tomek"


Użytkownik "kosmos" <a...@u...pl> napisał w wiadomości
news:ojnt9t$sdn$1@node1.news.atman.pl...
>> Czy silnik BBY 1390 ccm 75 KM 16V ma jeden pasek rozrządu czy paski są
>> dwa- z paskiem międzywałkowym (przełożenie 1:1)?
>> Podziękowania.
>> T.
> Są dwa paski. Na przykład Gates: 5516XS i 5565XS.
Podziękowania.
Biję się z myślami, czy wymienić tylko oba paski, czy też rolki napinające
i pompę chłodnicy z płynem chłodzącym. Przebieg nieduży, a rozrząd b.stary.
Nie chcą dawać gwarancji tylko po wymianie samych pasków, a podobnież
robocizna przy całym rozrządzie nie jest dużo większa. \
Wcześniej miałem rozrządy OHV i w grę wchodziło regulowanie luzów a nie
kwestia wymiany pasków i osprzętu.
T.



Re: 1390 ccm 16V BBY (Ibiza 2004 rozrząd)

2017-07-10 10:14:41 - Kamil 'Model'

W dniu 2017-07-07 o 19:10, Tomek pisze:
>
> Użytkownik "kosmos" <a...@u...pl> napisał w wiadomości
> news:ojnt9t$sdn$1@node1.news.atman.pl...
>>> Czy silnik BBY 1390 ccm 75 KM 16V ma jeden pasek rozrządu czy paski
>>> są dwa- z paskiem międzywałkowym (przełożenie 1:1)?
>>> Podziękowania.
>>> T.
>> Są dwa paski. Na przykład Gates: 5516XS i 5565XS.
> Podziękowania.
> Biję się z myślami, czy wymienić tylko oba paski, czy też rolki
> napinające i pompę chłodnicy z płynem chłodzącym. Przebieg nieduży, a
> rozrząd b.stary.
> Nie chcą dawać gwarancji tylko po wymianie samych pasków, a podobnież
> robocizna przy całym rozrządzie nie jest dużo większa. \
> Wcześniej miałem rozrządy OHV i w grę wchodziło regulowanie luzów a nie
> kwestia wymiany pasków i osprzętu.
> T.
Wymień jak należy komplet. Wymienisz same paski to na bank pompa zacznie
cieknąć szybko i któraś rolka się odezwie.


Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS