rozdziewiczylem 13-tke

Pszemol Data ostatniej zmiany: 2017-05-21 15:08:46

rozdziewiczylem 13-tke

2017-05-21 05:12:17 - Pszemol

Dzis miałem okazję pierwszy raz w życiu zrobić to z 13-tką...

Wiele razy wcześniej z 19-tką, nawet częściej z 17-tką i z 14-tką, ale z
13-tką pierwszy raz dzisiaj!

Mówię o swoim komplecie kluczy nasadowych oczywiście...
A o czym Wy myśleliście? :-)

Kupiłem dziś od kolegi zaniedbanego i porzuconego na parkingu od trzech lat
2004 Passata GLX (2.8 l, V6, 190 hp @ 6,000 rpm) i przy wyjmowaniu
akumulatora pierwszy raz użyłem mojej dziewiczej nasadki 13mm.

Czy ten rozmiar jakiś popularny w niemieckich autach?

Do tej pory robiłem przy swoich japońskich autach i 13mm nigdy w życiu nie
użyłem... tak jak 15mm, też dziewicza :-)

ps spodziewajcie sie kilka pytań o tego paska, bo ledwie otworzyłem maskę a
już znajduję tam sporo dziwnych rzeczy... :-)


Re: rozdziewiczylem 13-tke

2017-05-21 08:12:46 - Trybun

W dniu 2017-05-21 o 05:12, Pszemol pisze:
> Dzis miałem okazję pierwszy raz w życiu zrobić to z 13-tką...
>
> Wiele razy wcześniej z 19-tką, nawet częściej z 17-tką i z 14-tką, ale z
> 13-tką pierwszy raz dzisiaj!
>
> Mówię o swoim komplecie kluczy nasadowych oczywiście...
> A o czym Wy myśleliście? :-)
>
> Kupiłem dziś od kolegi zaniedbanego i porzuconego na parkingu od trzech lat
> 2004 Passata GLX (2.8 l, V6, 190 hp @ 6,000 rpm) i przy wyjmowaniu
> akumulatora pierwszy raz użyłem mojej dziewiczej nasadki 13mm.
>
> Czy ten rozmiar jakiś popularny w niemieckich autach?
>
> Do tej pory robiłem przy swoich japońskich autach i 13mm nigdy w życiu nie
> użyłem... tak jak 15mm, też dziewicza :-)
>
> ps spodziewajcie sie kilka pytań o tego paska, bo ledwie otworzyłem maskę a
> już znajduję tam sporo dziwnych rzeczy... :-)


Stare Audi sąsiada (chyba B2) do niego podchodząc potrzeba 3 kluczy 10,
13 i 17ka i faktycznie dominująca jest 13tka. Dużo nowszy Passat brata -
tu już lepiej zaopatrzyć się w cały zestaw kluczy. BMW3 w średnim wieku
- to samo - bez całego zestawu lepiej nie podchodzić. Tak więc trudno
mówić o popularnym rozmiarze klucza w nowszych niemieckich autach.



Re: rozdziewiczylem 13-tke

2017-05-21 09:30:38 - Lewis

W dniu 2017-05-21 o 05:12, Pszemol pisze:
> Dzis miałem okazję pierwszy raz w życiu zrobić to z 13-tką...
>
> Wiele razy wcześniej z 19-tką, nawet częściej z 17-tką i z 14-tką, ale z
> 13-tką pierwszy raz dzisiaj!
>
> Mówię o swoim komplecie kluczy nasadowych oczywiście...
> A o czym Wy myśleliście? :-)
>
> Kupiłem dziś od kolegi zaniedbanego i porzuconego na parkingu od trzech lat
> 2004 Passata GLX (2.8 l, V6, 190 hp @ 6,000 rpm) i przy wyjmowaniu
> akumulatora pierwszy raz użyłem mojej dziewiczej nasadki 13mm.
>
> Czy ten rozmiar jakiś popularny w niemieckich autach?
>
> Do tej pory robiłem przy swoich japońskich autach i 13mm nigdy w życiu nie
> użyłem... tak jak 15mm, też dziewicza :-)
>
> ps spodziewajcie sie kilka pytań o tego paska, bo ledwie otworzyłem maskę a
> już znajduję tam sporo dziwnych rzeczy... :-)
>

Masz japońce i nigdy nie korzystałeś sobie z 10 czy 12? Przecież tam to
podstawowe klucze żeby zrobić cokolwiek.


--
Pozdrawiam
Lewis


Re: rozdziewiczylem 13-tke

2017-05-21 09:45:25 - "J.F."

Dnia Sun, 21 May 2017 03:12:17 -0000 (UTC), Pszemol napisał(a):
> Dzis miałem okazję pierwszy raz w życiu zrobić to z 13-tką...
> Wiele razy wcześniej z 19-tką, nawet częściej z 17-tką i z 14-tką, ale z
> 13-tką pierwszy raz dzisiaj!
>
> Kupiłem dziś od kolegi zaniedbanego i porzuconego na parkingu od trzech lat
> 2004 Passata GLX (2.8 l, V6, 190 hp @ 6,000 rpm) i przy wyjmowaniu
> akumulatora pierwszy raz użyłem mojej dziewiczej nasadki 13mm.
>
> Czy ten rozmiar jakiś popularny w niemieckich autach?
> Do tej pory robiłem przy swoich japońskich autach i 13mm nigdy w życiu nie
> użyłem... tak jak 15mm, też dziewicza :-)

10, 13 i 14 to podstawowy rozmiar w europejskich autach.

A jesli Amerykanie przeszli na srubki metryczne, to i u nich powinien
byc podstawowy.

> ps spodziewajcie sie kilka pytań o tego paska, bo ledwie otworzyłem maskę a
> już znajduję tam sporo dziwnych rzeczy... :-)

Normalny samochod powinien byc ...

J.


Re: rozdziewiczylem Pigmej ?

2017-05-21 12:30:47 - "Manik"

Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
news:ofr0ih$1f6$1@dont-email.me...
>
> A o czym Wy myśleliście? :-)

Ja to współczuję ci ze masz taki mały rozmiar,
Pigmej jesteś ?



Re: rozdziewiczylem 13-tke

2017-05-21 12:43:52 - z

W dniu 2017-05-21 o 05:12, Pszemol pisze:
> Dzis miałem okazję pierwszy raz w życiu zrobić to z 13-tką...

13-tka to podstawowe narzędzie przy remontach polskich ciągników i
maszyn rolniczych.
Jak mam użyć 14-tki to mnie krew zalewa :-)

z


Re: rozdziewiczylem 13-tke

2017-05-21 14:56:24 - Pszemol

Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:
> W dniu 2017-05-21 o 05:12, Pszemol pisze:
>> Dzis miałem okazję pierwszy raz w życiu zrobić to z 13-tką...
>>
>> Wiele razy wcześniej z 19-tką, nawet częściej z 17-tką i z 14-tką, ale z
>> 13-tką pierwszy raz dzisiaj!
>>
>> Mówię o swoim komplecie kluczy nasadowych oczywiście...
>> A o czym Wy myśleliście? :-)
>>
>> Kupiłem dziś od kolegi zaniedbanego i porzuconego na parkingu od trzech lat
>> 2004 Passata GLX (2.8 l, V6, 190 hp @ 6,000 rpm) i przy wyjmowaniu
>> akumulatora pierwszy raz użyłem mojej dziewiczej nasadki 13mm.
>>
>> Czy ten rozmiar jakiś popularny w niemieckich autach?
>>
>> Do tej pory robiłem przy swoich japońskich autach i 13mm nigdy w życiu nie
>> użyłem... tak jak 15mm, też dziewicza :-)
>>
>> ps spodziewajcie sie kilka pytań o tego paska, bo ledwie otworzyłem maskę a
>> już znajduję tam sporo dziwnych rzeczy... :-)
>>
>
> Masz japońce i nigdy nie korzystałeś sobie z 10 czy 12? Przecież tam to
> podstawowe klucze żeby zrobić cokolwiek.

Ale nie 13-tka właśnie.
12 i 14 są przy zaciskach hamulców.
10 tka to klemy akumulatora i mocowanie aku do karoserii...
Ale 13-tki w japońcach nie używałem odkąd nimi jeżdzę.




Re: rozdziewiczylem 13-tke

2017-05-21 14:56:25 - Pszemol

z <...@...pl> wrote:
> W dniu 2017-05-21 o 05:12, Pszemol pisze:
>> Dzis miałem okazję pierwszy raz w życiu zrobić to z 13-tką...
>
> 13-tka to podstawowe narzędzie przy remontach polskich ciągników i
> maszyn rolniczych.
> Jak mam użyć 14-tki to mnie krew zalewa :-)

Jak zobaczyłbyś jak wyglada mój komplet kluczy nasadowych... 10, 12, 14,
17, 19 - usyfione na maksa. A 11, 13, 15 świecą się i pachną czystością...



Re: rozdziewiczylem 13-tke

2017-05-21 14:56:25 - Pszemol

J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> Dnia Sun, 21 May 2017 03:12:17 -0000 (UTC), Pszemol napisał(a):
>> Dzis miałem okazję pierwszy raz w życiu zrobić to z 13-tką...
>> Wiele razy wcześniej z 19-tką, nawet częściej z 17-tką i z 14-tką, ale z
>> 13-tką pierwszy raz dzisiaj!
>>
>> Kupiłem dziś od kolegi zaniedbanego i porzuconego na parkingu od trzech lat
>> 2004 Passata GLX (2.8 l, V6, 190 hp @ 6,000 rpm) i przy wyjmowaniu
>> akumulatora pierwszy raz użyłem mojej dziewiczej nasadki 13mm.
>>
>> Czy ten rozmiar jakiś popularny w niemieckich autach?
>> Do tej pory robiłem przy swoich japońskich autach i 13mm nigdy w życiu nie
>> użyłem... tak jak 15mm, też dziewicza :-)
>
> 10, 13 i 14 to podstawowy rozmiar w europejskich autach.

Acha :-)

> A jesli Amerykanie przeszli na srubki metryczne, to i u nich powinien
> byc podstawowy.

Nie wiem gdzie ten VW jest zrobiony, może Germański?

>> ps spodziewajcie sie kilka pytań o tego paska, bo ledwie otworzyłem maskę a
>> już znajduję tam sporo dziwnych rzeczy... :-)
>
> Normalny samochod powinien byc ...

Nie dla kogoś, kto od 1998 roku ma pod opieka tylko Toyote, Nissana, Hondę
i Acure :-)))




Re: rozdziewiczylem Pigmej ?

2017-05-21 15:08:46 - Pszemol

Manik <f...@l...pl> wrote:
> Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
> news:ofr0ih$1f6$1@dont-email.me...
>>
>> A o czym Wy myśleliście? :-)
>
> Ja to współczuję ci ze masz taki mały rozmiar,
> Pigmej jesteś ?

13 cali to mało? :-)))



Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS