STAG gazuje bezpośredni wtrysk ....

"Endriu" Data ostatniej zmiany: 2017-04-16 00:02:52

STAG gazuje bezpośredni wtrysk ....

2017-04-11 15:51:05 - "Endriu"

Jak w temacie:

STAG 500 DIS rewolucyjny system autogaz nowej generacji
http://www.autoexpert.pl/produkty/STAG-500-DIS-rewol
ucyjny-system-autogaz-nowej-generacji,9647,1

Swego czasu pisałem tutaj o LPDi, a teraz widzę STAG też zaczyna gazować bezpośredni
wtrysk. Ciekawy jestem jak to się będzie sprawować, bo z tego co pisali o LPdi
(pposty z około 2012 roku) to szału nie było.
Sam teraz jeżdze na Stagach, i zawsze było z tym zero problemów (ale na silnikach
starego typu) i cholernie jestem ciekaw jak by to się sprawdzało na TSI czy tam GDI
.....

--
Pozdrawiam
Endriu


Re: STAG gazuje bezpośredni wtrysk ....

2017-04-11 19:04:13 - Scobowski


Wydaje mi się, że to po prstu IV generacja + zasilanie wysokim
ciśnieniem wtryskiwaczy benzynowych. Sterownik silnika zareaguje na
wzbogacenie skracając czasy wtrysku/dawki 'benzyny' zastapionej ciekłym
LPG, a właściwe zasilanie - 'z boku' - wtryskiwaczami z listwy LPG jak w
IV Gen.
IMO przekombinowane.


Re: STAG gazuje bezpośredni wtrysk ....

2017-04-11 19:26:55 - "Endriu"


> IMO przekombinowane.

Tu jeden gostek w komentarzach pisze, że od paru lat gazuje bezpośredni wtrysk
Prinsem:

System autogaz STAG 500 DIS - zasilanie gazowe bez udziału benzyny
http://mojafirma.infor.pl/moto/eksploatacja-auta/lpg
/754787,System-autogaz-STAG-500-DIS-zasilanie-gazowe
-bez-udzialu-benzyny.html

"[...] Witam nie jest to takie nowe ,ja od dwóch lat montuje 6 gen. A więc prins dlm
2.0 teraz już jest trzecia wersja [...]".

Direct LiquiMax-2.0
http://www.prinsautogaz.pl/oferta/direct-liquimax-2-
0/

Brakuje najważniejszych informacji - czyli ceny. Jak orientawałem się na na jesień
zesżłego roku, to cena zagazowania bezpośredniego wtrysku (LPDi) to około 8k PLN. Jak
dla mnie to za dużo, i czekam aż zejdą do 4k PLN. Ciekawe ile liczą sobie za tego
Staga i Prinsa.

--
Pozdrawiam
Endriu





Re: STAG gazuje bezpośredni wtrysk ....

2017-04-16 00:02:52 - Lewis

W dniu 2017-04-11 o 19:04, Scobowski pisze:
>
> Wydaje mi się, że to po prstu IV generacja + zasilanie wysokim
> ciśnieniem wtryskiwaczy benzynowych. Sterownik silnika zareaguje na
> wzbogacenie skracając czasy wtrysku/dawki 'benzyny' zastapionej ciekłym
> LPG, a właściwe zasilanie - 'z boku' - wtryskiwaczami z listwy LPG jak w
> IV Gen.
> IMO przekombinowane.

Taaa, skróci czasy, przy okazji ECU rzuci błędem bogatej mieszanki,
przejdzie w tryb awaryjny i będzie pojeżdżone... ;)

--
Pozdrawiam
Lewis


Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS