pl.misc.budowanie

PiteR Data ostatniej zmiany: 2016-10-19 16:38:26

pl.misc.budowanie

2016-10-11 14:32:00 - PiteR

was wyprzedza w retencji. Czy Wam nie wstyd?

Grupo obudź się!

Zarzucam temat praca kierowcy kat B w ruchu międzynarodowym.
Jakie są minusy i minusy takiej pracy.

;)

--
Ausfahrt. The biggest city in Germany.


Re: pl.misc.budowanie

2016-10-11 14:38:31 - masti

PiteR wrote:

> was wyprzedza w retencji.

w czym?
http://sjp.pwn.pl/szukaj/retencja.html

--
Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett



Re: pl.misc.budowanie

2016-10-11 14:45:14 - PiteR

na ** p.m.s ** masti pisze tak:

> PiteR wrote:
>
>> was wyprzedza w retencji.
>
> w czym?
> http://sjp.pwn.pl/szukaj/retencja.html
>

no dobra dobra ruch na grupie ;)

http://www.usenet.info.pl/serwery/

--
Ausfahrt. The biggest city in Germany.


Re: pl.misc.budowanie

2016-10-11 15:31:00 - masti

PiteR wrote:

> na ** p.m.s ** masti pisze tak:
>
>> PiteR wrote:
>>
>>> was wyprzedza w retencji.
>>
>> w czym?
>> http://sjp.pwn.pl/szukaj/retencja.html
>>
>
> no dobra dobra ruch na grupie ;)
>
> http://www.usenet.info.pl/serwery/

a to jakieś wyścigi są?

--
Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett



Re: pl.misc.budowanie

2016-10-11 18:04:16 - "Tomasz Gorbaczuk"

W dniu .10.2016 o 14:32 PiteR <e...@f...pl> pisze:

> was wyprzedza w retencji. Czy Wam nie wstyd?

jak to leciało?

- Fama głosi, że używa Pan słów, których znaczenia Pan nie rozumie. Co Pan
na to?
- Proszę powiedzieć tej Famie, żeby pocałowała mnie w du*ę i vice versa!

:-)

TG


Re: pl.misc.budowanie

2016-10-11 18:58:05 - LEPEK

W dniu 11.10.2016 o 14:32, PiteR pisze:

> Zarzucam temat praca kierowcy kat B w ruchu międzynarodowym.
> Jakie są minusy i minusy takiej pracy.

Same plusy. Szczególnie dla kogoś, kto nie lubi codziennie rano wstawać
- siadając na busa z kurnikiem będzie wstawał raz w tygodniu ;)

Pozdr,
--
L E P E K Pruszcz Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
Avensis CDT220 1CDFTV sedan'01
Avensis ADT250 1ADFTV sedan'08
Majesty YP125R SE068 sqter'08
MX-5 II NB FL B6-ZE rdstr'03


Re: pl.misc.budowanie

2016-10-19 14:12:16 - j...@i...pl

On Tue, 11 Oct 2016 14:32:00 +0200, PiteR <e...@f...pl> wrote:

>Jakie są minusy i minusy takiej pracy.

Podstawowym minusem jest to, że będziesz jebany na maksa. Dlaczego? Bo
nie masz tachografu, i dlatego nie musisz spać, jeść, odpoczywać,
szczać... ;)
A drugim minusem jest to, że nie ma Ciebie w domu 21dni+. Rekordziści
w trasie są po 7 tygodni.


--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t


Re: pl.misc.budowanie

2016-10-19 15:35:23 - Budzik

Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

> was wyprzedza w retencji. Czy Wam nie wstyd?
>
> Grupo obudź się!
>
> Zarzucam temat praca kierowcy kat B w ruchu międzynarodowym.
> Jakie są minusy i minusy takiej pracy.
>
> ;)
>
Ciągle przeładowany samochód?


Re: pl.misc.budowanie

2016-10-19 15:45:34 - viktorius

W dniu 2016-10-11 o 14:32, PiteR pisze:

>
> Zarzucam temat praca kierowcy kat B w ruchu międzynarodowym.
> Jakie są minusy i minusy takiej pracy.
>
To tak jakbyś porównywał umowę o pracę (kat C) i umowę zlecenie (kat B)

Przy tej drugiej totalna samowolka w czasie pracy, póki nie padasz na
pysk, możesz pracować. Żadne przepisy do transportu cię nie obowiązują.
A jak nauczysz pracodawcę, że coś się da, np jechac 24h non-stop,
przeładować, to następnym razem jak tego nie zrobisz, to będzie tak
zaskoczony, ze kolejnego kursu możesz już nie dostać.

Pozatym na kat B możesz jechać tak szybko jak osobówka, prawdopodobnie
będziesz przeładowany, powodzenia w awaryjnym wyhamowaniu takiego pojazdu...


--
viktorius


Re: pl.misc.budowanie

2016-10-19 16:38:26 - RadoslawF

W dniu 2016-10-19 o 14:12, j...@i...pl pisze:

>> Jakie są minusy i minusy takiej pracy.
>
> Podstawowym minusem jest to, że będziesz jebany na maksa. Dlaczego? Bo
> nie masz tachografu, i dlatego nie musisz spać, jeść, odpoczywać,
> szczać... ;)

Jak ma płatne od godziny to będzie to plusem.
Jak mu proponują od kilometra czy od kursu niech szuka innej oferty.
I szef nie spyta dlaczego stał w czwartek półtorej godziny bo na tacho
to wyczyta.

> A drugim minusem jest to, że nie ma Ciebie w domu 21dni+. Rekordziści
> w trasie są po 7 tygodni.
>
To akurat i na C czy C+E mają tak samo.
Na małym nie masz tacho i nie musisz jak ten bezdomny stać na poboczu
przez kilkanaście godzin.

Problemem jest przeładowanie. Podobno już się zorientowali że
rekordziści na dostawczaka potrafią pięć ton załadować.


Pozdrawiam


Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS