Opony Minerva EMI ZERO SUV. (225/55/R18)

AL Data ostatniej zmiany: 2016-09-03 11:31:18

Opony Minerva EMI ZERO SUV. (225/55/R18)

2016-09-02 12:29:05 - AL

Ktoś ma, używa i ma jakieś przemyślenia?

Opony na przyszły sezon, więc czasu mam sporo na przemyślenia.
Zastosowanie do SUVa 4x4.

Byłem niemal już zdecydowany na inne (i dużo droższe oponki) a tu
dostałem ofertę na takie jak w tytule, z opisem, że wcale nie odstają
jakościowo od tych za niemal 200-300pln/szt droższych.

No i mnie gość zaszachował, bo w sumie za komplet 4szt robi się różnica
ok 1000pln, którą można inaczej zużyć (za komplet 225/55/R18 ).

O firmie Minerva znalazłem jedynie info, że pochodzi z Belgii,
współpracowali z Continentalem (produkcja wczesna w Rumunii w fabrykach
Continentala) a obecnie Azja: Chiny, Korea i Rosja (koszty produkcji)

Są reklamowane w E.Zachodniej (patrz Francja/Belgia).
Opinie są dużo lepsze niż seria F105 (chodzi o model EMI ZERO SUV)

W polskim portalu oponiarskim jedynie znalazłem takie opinie (mało 5szt):
http://www.oponeo.pl/model-opony/minerva-emi-zero-su
v

Ma ktoś, używa i może coś napisać sensownego o tych oponach
(niż tylko to, że chińskich opon się nie kupuje :).


Na forach Audi, Bmw przjawiają się te opony najczęściej (ale wersja F105
- o gorszych parametrach) i opinie są różne, jedni się rozpływają nad
nimi, inni ganią.


Re: Opony Minerva EMI ZERO SUV. (225/55/R18)

2016-09-02 18:25:19 - Cavallino

W dniu 02.09.2016 o 12:29, AL pisze:
> Ktoś ma, używa i ma jakieś przemyślenia?
>
> Opony na przyszły sezon, więc czasu mam sporo na przemyślenia.
> Zastosowanie do SUVa 4x4.

Jeśli to ma takie bieżnik, jak na załączonych fotkach, to w życiu bym
tego nie kupił do suva.
Toż to są prawie slicki, jak to ma sobie poradzić poza asfaltem?

Moje Continentale Cross mają nawet część bieżnika z zimowymi lamelkami,
do tego gumę tak miękką, że latem piszczą na każdym zakręcie.
Ale za to po błocie jeżdżą fajnie, jak na fabryczne opony.

A toto to z wyglądu jest jakiś chiński badziew.


Re: Opony Minerva EMI ZERO SUV. (225/55/R18)

2016-09-02 20:57:03 - Bolko

> Jeśli to ma takie bieżnik, jak na załączonych fotkach, to w życiu bym
> tego nie kupił do suva.
> Toż to są prawie slicki, jak to ma sobie poradzić poza asfaltem?
A to SUV-em jeżdzi się poza asfaltem?

Bo jak auto 4x4 99% czasu spędzające na asfalcie na nizinach
i do tego przebieg roczny < 20kkm to po co przepłacać?


Re: Opony Minerva EMI ZERO SUV. (225/55/R18)

2016-09-03 10:26:04 - Cavallino

W dniu 02.09.2016 o 20:57, Bolko pisze:
>> Jeśli to ma takie bieżnik, jak na załączonych fotkach, to w życiu bym
>> tego nie kupił do suva.
>> Toż to są prawie slicki, jak to ma sobie poradzić poza asfaltem?
> A to SUV-em jeżdzi się poza asfaltem?

Inaczej nie ma sensu takiego kupować.
Są na rynku crossovery, które na asfalcie doskonale udają suva i do
niczego innego nie służą.



Re: Opony Minerva EMI ZERO SUV. (225/55/R18)

2016-09-03 10:26:54 - Cavallino

W dniu 02.09.2016 o 21:22, AL pisze:
> Bolko <s...@g...com> Wrote in message:
>>> Jeśli to ma takie bieżnik, jak na załączonych fotkach, to w życiu bym
>>> tego nie kupił do suva.
>>> Toż to są prawie slicki, jak to ma sobie poradzić poza asfaltem?
>> A to SUV-em jeżdzi się poza asfaltem?
>>
>> Bo jak auto 4x4 99% czasu spędzające na asfalcie na nizinach
>> i do tego przebieg roczny < 20kkm to po co przepłacać?
>>
>
> Przejechał ten SUV już kawał Bałkanów, po bezdroża gór Durmitor i
> albańskie ścieżyny a i po największej plaży nad Adriarykiem w
> Czarnogórze przy AdaBojana.
> Parę osób ratował z tarapatów wyciągając ich z piachu czy błota,
> więc mimo, że SUV to zjeżdża z asfaltu b.często nawet w weekendy,
> gdy sprzęt windsurfingowy dowozi nad brzeg jeziora.
> Obecnie jeżdżę na letnich Rainsport'ach i dają radę
> mimo, że z
> ATkami nie mają nic wspólnego.

Ale to koło AT-ka nawet nie leżało.
Koło zwykłej crossowej opony zresztą też nie.



Re: Opony Minerva EMI ZERO SUV. (225/55/R18)

2016-09-03 10:28:29 - Cavallino

W dniu 02.09.2016 o 21:27, AL pisze:
> Cavallino <c...@k...pl> Wrote in message:
>> W dniu 02.09.2016 o 12:29, AL pisze:
>>> Ktoś ma, używa i ma jakieś przemyślenia?
>>>
>>> Opony na przyszły sezon, więc czasu mam sporo na przemyślenia.
>>> Zastosowanie do SUVa 4x4.
>>
>> Jeśli to ma takie bieżnik, jak na załączonych fotkach, to w życiu bym
>> tego nie kupił do suva.
>> Toż to są prawie slicki, jak to ma sobie poradzić poza asfaltem?
>>
>> Moje Continentale Cross mają nawet część bieżnika z zimowymi lamelkami,
>> do tego gumę tak miękką, że latem piszczą na każdym zakręcie.
>> Ale za to po błocie jeżdżą fajnie, jak na fabryczne opony.
>>
>> A toto to z wyglądu jest jakiś chiński badziew.
>>
>
> ContinentalCrossWinterContakt
> mam jako zimówki

Bo to są zimówki, ale ja mówię o Cross Contact.
Zwykłej niby letniej, choć moim zdaniem wielosezonowej, bo lepiej się
sprawdza się lekką zimą niż latem, na które ma za miękką gumę.


i dają radę nawet w
> głębokim śniegu.
> Obecnie letnie to Uniroyal Rainsport 2

Do suv-a?
Takie to ja miałem w Lancii Delta Integrale....



Re: Opony Minerva EMI ZERO SUV. (225/55/R18)

2016-09-03 11:21:08 - "J.F."

Użytkownik "AL" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:nqbk9h$c1u$...@d...me...
>O firmie Minerva znalazłem jedynie info, że pochodzi z Belgii,
>współpracowali z Continentalem (produkcja wczesna w Rumunii w
>fabrykach Continentala) a obecnie Azja: Chiny, Korea i Rosja (koszty
>produkcji)

Warto by sie doszukac, bo to moze dwie rzeczy oznaczac:
-firma zainwestowala w fabryke Azji, i powiedzmy ze ma tam swoja dobra
technologie,
-firma zbankrutowala, jakis Chinczyk prawa do marki wykupil, i
sprzedaje swoj produkt ...

J.



Re: Opony Minerva EMI ZERO SUV. (225/55/R18)

2016-09-03 11:31:18 - "J.F."

Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:2ec45f4c-d149-4c97-ab3f-1658e691d1d0@go
oglegroups.com...
>> Jeśli to ma takie bieżnik, jak na załączonych fotkach, to w życiu
>> bym
>> tego nie kupił do suva.
>> Toż to są prawie slicki, jak to ma sobie poradzić poza asfaltem?
>A to SUV-em jeżdzi się poza asfaltem?
>Bo jak auto 4x4 99% czasu spędzające na asfalcie na nizinach
>i do tego przebieg roczny < 20kkm to po co przepłacać?

Wlasnie po to, zeby w tym 1% nie zawiodly.
No chyba, ze nie przewidujesz jazdy w tych 1%.

W sumie - jak nie masz zamiaru taplac sie w blocie, to na letni sezon
bieznik nie jest zly :-)

J.




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS