Z okazji Dnia Dziecka twórcy serwisu Ciufcia.pl - Han Bright - ogłosili konkurs pod hasłem „Znajdź Magiczną Paczkę”, w którym najmłodsi internauci mogą wygrać atrakcyjne nagrody ufundowane przez wiodącą firmę kurierską – DPD Polska. Konkurs uruchomiony na platformie serwisu Ciufcia.pl (w sekcji zabaw dla starszaków w Krainie Magicznej Paczki), rusza już 30 maja i będzie trwał tydzień.
Zabawa w Krainie Magicznej Paczki to dla dzieci niezwykła okazja do poznania świata przesyłek kurierskich w prosty i przyjemny sposób. Ciufcia.pl to największy w Polsce serwis internetowy dla rodziców dzieci w wieku 2-6 lat. Trafia do co drugiej rodziny, która ma dostęp do Internetu i dzieci w wyżej wymienionym wieku. Kraina Magicznej Paczki, która powstała dzięki współpracy z DPD Polska, działa już od marca br., teraz zaprasza małych internautów do wzięcia udziału w wyjątkowym konkursie.
Jesteśmy niezwykle dumni z tego, że jako jeden z największych operatorów logistycznych na rynku możemy dzielić się z najmłodszymi wiedzą na temat funkcjonowania firmy kurierskiej i przebiegu procesu dostarczenia przesyłki. Dzieci, dzięki zabawie, mogą zdobyć wiedzę, która przyda im się w dorosłym życiu – mówi Maciej Głowacki, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu DPD Polska.
Na specjalnej platformie mali internauci będą mieli okazję wziąć udział w poszukiwaniu Magicznej Paczki. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody. Nagrodzeni zostaną dziewczynka i chłopiec, którzy zajmą odpowiednio 1, 2 i 3 miejsce. Tym samym będzie aż sześciu zwycięzców, którzy otrzymają wyjątkowe zestawy klocków Lego – m.in. ogród zoologiczny dla dziewczynek i lotnisko dla chłopców.
Dodatkowo, dla dzieci które zajmą odpowiednio od 4 do 30 miejsca również przewidziane są nagrody. W zależności od tego, czy będą to chłopcy, czy dziewczynki, DPD Polska ufundowało zestaw do budowy samochodów oraz wspaniały sklep zoologiczny. Za zajęcie miejsc 31-50 dzieci otrzymają tygodniowe kody dostępu do płatnej części portalu www.ciufcia.pl
Edutaintment, czyli nauka przez zabawę to najlepsze rozwiązanie dla dzieci w wieku 2-6. Wtedy właśnie są najbardziej ciekawe świata, a ich umysły są niesamowicie chłonne. Niestety też bardzo szybko się nudzą. Dlatego właśnie Kraina Magicznej Paczki jest tak kolorowa i oferuje naprawdę wiele możliwości. Myślę, że dzieciaki sporo się dzięki niej nauczą - dodaje Maciej Głowacki.
Bezpośredni link do konkursu: www.ciufcia.pl/dzien-dziecka
Kraina Magicznej Paczki to nie pierwszy projekt edukacyjny DPD Polska. Firma jest sponsorem między innymi pierwszego na polskim rynku „Słownika logistycznego polsko- angielskiego i angielsko-polskiego”. Przy współpracy z Fundacją Ashoka wpiera edukację kobiet w Nepalu. Jest także partnerem Olimpiady Logistycznej - konkursu edukacyjnego dla młodzieży, która chce swoją karierę związać z branżą logistyczną.
Zaangażowanie firmy DPD Polska w projekt edukacyjny – Kraina Magicznej Paczki - jest częścią polityki zrównoważonego rozwoju, którą operator realizuje od lat. Polityka Odpowiedzialnego Biznesu jest bardzo silnie wpisana w filozofię Spółki. Więcej informacji na temat trzech filarów CSR: Planeta, Ludzie i Społeczność, którymi kieruje się DPD Polska, wdrażając i planując kolejne inicjatywy, można znaleźć na specjalnej podstronie poświęconej temu zagadnieniu: http://dpd.com.pl/subpage.asp?ID_kat=4&ID=38&Mark=8&Go=80
O DPD:
Wysyłając 2 miliony międzynarodowych paczek dziennie, DPD jest jedną z wiodących firm kurierskich w Europie. DPD oferuje swoim klientom szerokie spektrum usług krajowych i zagranicznych. Portfolio produktów obejmuje przesyłki standardowe i ekspresowe z możliwością śledzenia przesyłek w trybie on- line, wysyłkę poprzez punkty nadawczo – odbiorcze (Parcel Shop) aż po indywidualne rozwiązania dla klientów biznesowych. DPD posiada ponad 500 punktów w 39 krajach, 22 000 zatrudnionych osób i 15 000 pojazdów działających w imieniu 200 000 klientów biznesowych jak również tych działających na mniejszą skalę i prywatnych nadawców. DPD jest zarządzane przez CEO – Arnolda Schroven. Francuski GeoPost Group, będący częścią La Poste, jest większościowym udziałowcem DPD. Udziałowcem mniejszościowym jest DPD Systemlogistik GmbH& Co. KG (10,47 procent udziałów) oraz DPD Zeitfracht GmbH & Co. KG (6,21 procent udziałów).
O GeoPost:
GeoPost, główny gracz na rynku przesyłek ekspresowych, zrzesza firmy działające w ramach LaPoste. Działając w Europie, obsługuje ponad 230 krajów w imieniu 300 000 klientów na świecie. Dziś, grupa GeoPost zajmuje 1 miejsce we Francji i 3 miejsce w rankingu Europejskim, mając, w 2007, roku obrót roczny w wysokości 3,1 bilionów Euro.