Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2015-01-12

A A A POLEĆ DRUKUJ

Złota statuetka Magellan Awards 2014 dla Proama

Kampania „Wrzucam na luz“ realizowana przez Proama we współpracy z agencją social media Think Kong, została nagrodzona w międzynarodowym konkursie Magellan Awards, organizowanym przez amerykańską organizację LACP, zrzeszającą profesjonalistów z branży marketingowej. „Wrzucam na luz“ zdobyła złotą nagrodę w kategorii „Corporate Communication“, została też umieszczona na liście TOP25 najlepszych kampanii komunikacyjnych na świecie. Jurorzy przyznali jej też dodatkowe wyróżnienie  - „Most Improved“.

„Wrzucam na luz” to akcja zorganizowana na rzecz kulturalnego zachowania na drodze, wskazująca i jednocześnie piętnująca najczęściej spotykane agresywne, niegrzeczne postawy kierowców. Celem akcji jest zwrócenie uwagi na fakt, że przyczyną wielu wypadków drogowych i stłuczek jest często zbyt agresywna oraz ryzykowna jazda i niekulturalne zachowanie kierowców.

– „Wrzucam na luz” to akcja, którą chcemy zwrócić uwagę zarówno kierowców dwu- i jednośladów, rowerzystów, a także pieszych, że spokojne, uprzejme korzystanie z dróg wszystkim ułatwia dotarcie do celu. Kultura jazdy, choć zaniedbywana, jest ważnym elementem bezpieczeństwa w ruchu drogowym – wyjaśnia Justyna Szafraniec, Dyrektor ds. PR, Proama.

Kampania jest prowadzona od listopadzie 2012 roku, głównie w mediach społecznościowych: na Facebooku, Google+ i Twitterze. Profil na Facebooku popiera obecnie 125 tys. osób. Patronat nad kampanią objęła Komenda Główna Policji.

Magellan Awards 2014 to kolejna edycja corocznego, międzynarodowego konkursu, w którym nagradzane są najlepsze kampanie marketingowe z całego świata. Każdego roku do konkursu organizowanego przez League of American Communications Professionals (LACP) zgłaszanych jest kilkaset prac. Nagrody przyznawane są w kilku kategoriach, a najlepsze umieszczane są na listach TOP50 i TOP25 kampanii.

Kampania „Wrzucam na luz” nie tylko otrzymała złotą statuetkę Magellan Awards 2014 w kategorii „Corporate Communication“, ale również została wyróżniona dodatkowym wyróżnieniem „Most Improved“ oraz umieszczona na liście TOP25 najlepszych kampanii komunikacyjnych minionego roku na świecie.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS