Connected Life Communication Group zaprasza wszystkich zainteresowanych trendami w geomarketingu na II edycję konferencji Geomarketing Now – Geomarketing Forum i ogłasza call for papers dla wszystkich zainteresowanych.
Prowadząc biznes i realizując różne projekty, nawet z takich dziedzin jak smart city, bezpieczeństwo, sprzedaż B2B bądź B2C, zadajemy sobie pytania: czy potrafimy bezbłędnie analizować dane przestrzenne swojego biznesu lub czy docieramy z odpowiednio opracowaną ofertą do kluczowych klientów? Odpowiedź brzmi, niestety nie. Wydawać się może, że zrobiliśmy teoretycznie wszystko, by osiągnąć cel. W praktyce może być różnie. Przy dużej liczbie zarówno komunikatów marketingowych, jak i aktywności konkurencji, pomocne mogą okazać się, niestandardowe jeszcze w Polsce, usługi geomarketingowe. W ich skład wchodzą różnego rodzaju analizy, m.in.: grup docelowych, planowanie zasięgu, dystrybucji, lokalizacji pod nowe placówki oraz kontrola sprzedaży.
Już 28 października w Warszawie, uczestnicy Geomarketing Forum dowiedzą się jak umiejętne wykorzystywanie informacji geoprzestrzennych ułatwia proces podejmowania decyzji biznesowych i wreszcie jak przekłada się na skalę prowadzonej działalności. Nie zabraknie również tematów związanych z rynkiem masowym i jakże popularnymi w ostatnich czasach aplikacjami mobilnymi. Poza prelegentami wyłonionymi w ramach Call for Papers, gośćmi spotkania będą także eksperci z kraju i zagranicy. Opowiedzą oni, jak przy wykorzystywaniu kanałów społecznościowych, a także dzięki aplikacjom mobilnym, można zwiększać wolumen sprzedaży swoich produktów i usług.
Call for papers
Organizator wydarzenia – Connected Life Communication Group – zaprasza wszystkich zainteresowanych do zgłaszania propozycji prelekcji na jedno z nielicznych wydarzeń w tej branży, jakim jest Geomarketing Forum. „To niepowtarzalna okazja, by zaistnieć na forum osób zajmujących się na co dzień geomarketingiem, jako ekspert. Zatem jeśli chcecie podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem z uczestnikami Geomarketing Forum – zgłoście swoją propozycję tematu już dziś” – mówi Paweł Kacperek, Prezes Connected Life Communication Group. Formularz Call for Papers dostępny jest na stronie www.geomarketingforum.pl i aktywny będzie do 30 września. Od 1 października dostępna będzie już pełna agenda konferencji.
Partnerem wydarzenia jest firma Data Wise.