Trwa konkurs na najlepszy biznesplan „Mały biznes w małych miejscowościach”. Jego organizatorem jest Presspublica, a partnerem Bank Pocztowy.
Celem konkursu jest promowanie przedsiębiorczości wśród mieszkańców wsi, miasteczek i małych miast. W konkursie mogą uczestniczyć ludzie w wieku 20-35 lat, którzy zgłoszą pojedynczo, lub jako zespół projektowy jeden pomysł na prowadzenie działalności gospodarczej.
– Nasza zmodyfikowana strategia dla Firm na lata 2012-15 koncentruje się na ofercie dla mikro i małych przedsiębiorców. Staramy się zwiększyć dostępność finansowania działalności małych przedsiębiorców, jak również pokazywać zalety płynące z zakładania działalności gospodarczej osobom jeszcze niezdecydowanym – mówi Tytus Suski, Zastępca Dyrektora Departamentu Bankowości Firmowej Banku Pocztowego.
Prace konkursowe można nadsyłać do 20 marca 2013 r. pod adres: Presspublica Sp. z o.o., ul. Prosta 51, 00-838 Warszawa, z dopiskiem na kopercie „Konkurs Mały Biznes w małej miejscowości”.
Nagrody finansowe zostały przewidziane dla trzech najwyżej ocenionych osób lub zespołów. Zwycięzca może liczyć na 50 tys. zł. Każdy z trzech laureatów otrzyma ponadto możliwość korzystania z usług doradczych firmy konsultingowej A.T. Kearney przez okres 12 miesięcy.
Rozstrzygnięcie rywalizacji na biznes plany nastąpi podczas zorganizowanej przez Presspublikę Gali w kwietniu 2013 r.
Szczegółowe informacje wraz z Regulaminem konkursu „Mały biznes w małych miejscowościach”, którego partnerem jest Bank Pocztowy znaleźć można na stronie internetowej konkursu. Konkurs funkcjonuje również jako wydarzenie na portalu Facebook.
Nie są to jedyne działania związane z promowaniem przedsiębiorczości przez Bank Pocztowy. Trwa nadal akcja „Rzeczpospolita powiatowa”, której mecenasem jest Bank Pocztowy. W jej ramach pojawiają się eksperckie artykuły w gazecie Rzeczpospolita, a także odbyły się debaty opisujące zagadnienie przedsiębiorczości w małych miejscowościach.