Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-08-29

A A A POLEĆ DRUKUJ

Z NEONET bezpiecznie do szkoły

150x110

NEONET, największa w Polsce sieć sklepów RTV AGD, startuje z ogólnopolską akcją społeczną i rozdaje najmłodszym ochronne odblaski

 

Początek nowego roku szkolnego to bardzo intensywny okres nie tylko w handlu, ale też na drogach, którymi codziennie rano i wieczorem będzie przechodzić setki tysięcy dzieci. NEONET, lider sprzedaży RTV AGD rozpoczyna akcję, której celem jest zwrócenie uwagi na bezpieczeństwo najmłodszych na jezdniach. Mimo że w Polsce istnieje ustawowy obowiązek noszenia odblasków do 15-ego roku życia, stosuje się do niego jedynie niewielki odsetek uczniów i ich rodziców. Tymczasem, zwłaszcza w mniejszych miejscowościach, gdzie uczniowie często docierają do szkoły na piechotę, dzieci powinny zachowywać szczególną ostrożność. Dlatego 30 i 31 sierpnia do każdego zakupu dokonanego w dowolnym sklepie NEONET w całym kraju będzie dołączany ochronny odblask w kształcie misia. Sieć szacuje, że rozda co najmniej 100 tys. takich odblasków.

 

 

NEONET co roku towarzyszy dziesiątkom tysięcy maluchów i rodziców w przygotowaniach do powrotu do szkoły. Rozpoczęcie roku i czas zakupów szkolnych to jeden z najgorętszych zakupowych okresów w roku – oprócz książek i zeszytów, kompletuje się wtedy także coraz częściej potrzebny w nauce sprzęt elektroniczny: komputery, tablety, drukarki, dyktafony. Przez prawie 500 sklepów NEONET
w całej Polsce przewijają się wtedy tysiące rodzin.

 

Wyzwanie: bezpieczeństwo najmłodszych na drogach

 

NEONET, który od lat jest liderem sprzedaży, zdecydował się wykorzystać ten wyjątkowy okres
i przeprowadzić akcję , przygotowaną specjalnie z myślą o najmłodszych. Oprócz zaopatrzenia
w najpotrzebniejszy sprzęt do nauki, kluczowe w tym okresie jest zadbanie o bezpieczeństwo dzieci. Zwłaszcza w mniejszych miejscowościach, gdzie codziennie rano i wieczorem najmłodsi maszerują do szkoły po niebezpiecznych drogach, problem ten jest szczególnie ważny.

Według statystyk, od zmroku do świtu zdarza się 50% wszystkich śmiertelnych wypadków drogowych, chociaż̇ ruch jest wtedy dziesięciokrotnie mniejszy. Pomimo, że w Polsce istnieje ustawowy obowiązek noszenia odblasków przez dzieci do lat 15-tu, próżno szukać maluchów, które są naprawdę dobrze przygotowane do takiej drogi. Bezpieczeństwo najmłodszych na drodze nieporównywalnie zwiększają odblaski. Z badań wynika, że człowiek idący poboczem w ciemnym ubraniu bez odblasku jest widoczny w światłach samochodu dopiero z 20 m, a zakładając dziecku odblask mamy pewność, że będzie widoczne dla pojazdów nawet z odległości 300 m.

 

Odblask dla każdego ucznia

 

Dlatego NEONET w okresie „back to school” rozpoczyna akcję zwracającą uwagę na problem bezpieczeństwa maluchów samotnie pokonujących często długą trasę do szkoły i proponuje proste rozwiązanie. „Z NEONET Bezpiecznie do szkoły” to akcja społeczna zaplanowana na ostatni weekend sierpnia – okres, w którym jak co roku w sklepach pojawi się najwięcej kupujących. Wystarczy 30 lub 31 sierpnia br. zrobić zakupy w sklepie NEONET w dowolnym miejscu w kraju, aby otrzymać wyjątkowy prezent, a jednocześnie niezbędny gadżet dla dziecka – odblask w kształcie misia.

 

„Co roku wyposażamy tysiące uczniów w sprzęt, który pomaga im w nauce i kibicujemy im
w przygotowaniach do 1 września. W tym roku chcieliśmy zrobić coś więcej. Stąd akcja. Z naszych analiz wynika, że zakupy szkolne najczęściej odbywają się w ostatnich dniach sierpnia. To dlatego akcję ‘Z NEONET Bezpiecznie do szkoły’ zaplanowaliśmy na koniec miesiąca – chcemy dotrzeć do maksymalnej liczby osób. Naszym celem jest połączenie przyjemnego z pożytecznym – tego dnia wszyscy kupujący, w tym rodzice i maluchy, otrzymają darmowy odblask w kształcie misia. Szacujemy, że rozdamy co najmniej 100 tysięcy odblasków. Podczas zakupów będziemy namawiać każdego rodzica, by zadbał o przymocowanie misia w widocznym miejscu na ubraniu lub plecaku dziecka i zachęcił do jego noszenia zawsze, nie tylko w drodze do szkoły”
– mówi Paulina Gorgos, Kierownik Sekcji PR i SM w Neonet.

 

 

 





Słowa kluczowe:NEONET

Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS