Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-06-07

A A A POLEĆ DRUKUJ

X Festiwal Dobrego Smaku z udziałem Paolo Cozzy

150x110

Od czwartku (6 czerwca) Łódź jest jednym z najważniejszych punktów na kulinarnej mapie Polski. Do niedzieli potrwa tu X edycja Festiwalu Dobrego Smaku. Jednym z gości święta smakoszy będzie Paolo Cozza, ambasador marki Celebro, który dla uczestników festiwalu przygotuje m.in. risotto z prawdziwkami. Zapowiada się pyszna zabawa!

Hasło jubileuszowej odsłony łódzkiego festiwalu, „Kulinarnie nakręceni”, ma nawiązywać do filmowych tradycji tego miasta. O tym, że Łódź nie tylko X muzą, ale i kulinariami stoi będzie można przekonać się do niedzieli (9 czerwca) włącznie. Festiwal odbywa się na ul. Piotrkowskiej i rynku Manufaktury, bierze w nim udział 25 restauracji i 9 kawiarni.
 
Partnerem Festiwalu Dobrego Smaku jest Celebro - marka win do posiłku. Jego producent, firma Jantoń, przygotowała dla miłośników dobrego jedzenia prawdziwą gratkę. W sobotę (8 czerwca) na rynku Manufaktury, w  specjalnym namiocie, odbędzie się pokaz pod hasłem „Kulinarnie zakręceni”. Jego uczestnicy odbędą kulinarną podróż do Włoch, Francji, Argentyny i Hiszpanii.
O specjałach pochodzących z tych krajów opowiedzą Grzegorz Łapanowski (kucharz znany m.in. z programu „Dzień Dobry TVN”) oraz  Paolo Cozza - ambasador marki Celebro, autor książek kucharskich „Włoska kuchnia na polskim stole” oraz „Odkorkuj kulinarną wyobraźnię”. Podczas festiwalu popularny Włoch przygotuje m.in. risotto z prawdziwkami oraz spaghetti alla carbonara.
 
Smakowitościom tym towarzyszyć będzie wino Celebro idealnie dobrane do potraw. Marka ta została stworzona z myślą o miłośnikach gotowania, którzy lubią serwować wino do spożywanych przez siebie dań. Na butelce każdego z czterech półwytrawnych win - Celebro Włochy, Hiszpania, Argentyna, Francja - widnieją graficzne sugestie ułatwiające wybór właściwego wina do konkretnej potrawy lub jej głównego składnika. Dzięki wskazówkom bez trudu dobierzemy wino najlepiej podkreślające smak ulubionych potraw.


Paolo Cozza – ambasador marki Celebro

Paolo Cozza zyskał popularność m.in. za sprawą programu „Europa da się lubić”. Choć z wykształcenia jest prawnikiem, jedną z jego pasji są kulinaria, czego dowodem jest wydana w 2007 roku książka kucharska „Włoska kuchnia na polskim stole”. Zamiłowanie do gotowania i eksperymentowania w kuchni, a także znajomość wina oraz odpowiedni ich dobór do posiłku zadecydowały o tym, że to właśnie Paolo Cozza został ambasadorem win marki Celebro. Wydana niedawno książka kucharska „Odkorkuj kulinarną wyobraźnię” to kolejny efekt współpracy Włocha z firma Jantoń. Publikacja nie jest dostępna w regularnej sprzedaży - jest dodawana do butelki wina do posiłku marki Celebro.


* * *
Celebro - wino do posiłku
www.celebro.com.pl  
www.facebook.com/KlubCelebro

Marka półwytrawnych win doskonale komponujących się z potrawami. Każda z czterech propozycji Celebro (Hiszpania, Włochy, Argentyna, Francja) została dobrana do potrawy lub jej głównego składnika. Idealna propozycja dla miłośników gotowania, którzy za rozsądną cenę chcą kupić wyborne wino podkreślające i uzupełniające smak dania.
 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS