Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-12-08

A A A POLEĆ DRUKUJ

Wysmakowana inauguracja – nowa odsłona karty Grands Vins Mercure

Wieczorem 7 grudnia słynna sala Olimp hotelu Mercure Grand Warszawa po raz kolejny posłużyła jako sceneria dla niezwykłego wydarzenia, które zgromadziło plejadę znakomitych gości, warszawską śmietankę towarzyską, a także licznych przedstawicieli mediów. Sprawcą całego zamieszania okazały się wina z najnowszej kolekcji Grands Vins Mercure 2011/2012.

Od 1983 roku znakiem rozpoznawczym hoteli marki Mercure jest karta Grands Vins Mercure, dzięki której goście tej sieci na całym świecie mogą cieszyć swoje zmysły nietuzinkowym smakiem i aromatem pieczołowicie wyselekcjonowanych gatunków win doskonałej jakości. Grands Vins Mercure zagościła w Polsce w 2003 roku i od tego czasu nieprzerwanie cieszy się sympatią i zainteresowaniem wszystkich odwiedzających nadwiślańskie hotele marki Mercure.

7 grudnia w sali Olimp hotelu Mercure Warszawa Grand odbyła się inauguracja najnowszej edycji karty. Organizatorzy postarali się o odpowiednią oprawę dla tego wydarzenia, dzięki czemu zaproszeni goście mogli wziąć udział w wykwintnym bankiecie, który okazał się być ucztą nie tylko dla podniebienia, ale dla wszystkich zmysłów.

Jako pierwsi głos tego wieczoru zabrali przedstawiciele konsorcjum hotelowego Accor. Sales, Marketing & Distribution Director David Henry podziękował wszystkim gościom za przybycie i podkreślił, że to spotkanie jest ważne dla marki Mercure, ponieważ za wyjątkową ofertą Grands Vins Mercure kryje się pasja degustowania win z całego świata, którą ta francuska marka pragnie zarazić wielbicieli dobrego smaku w Polsce.

Następnie pałeczkę przejął, z wielką klasą pełniący tego wieczoru rolę mistrza ceremonii, Andrzej Nejman, który zaprosił na scenę Franka Tellinga-Saphara wybitnego znawcę i miłośnika wina, by z jego pomocą wprowadzić gości w świat Grands Vins Mercure.

Bohaterami wieczoru były 4 wina z nowej kolekcji reprezentujące 4 kategorie smakowe („świeże i smakowite”, „lekkie i owocowe”, „wyważone i eleganckie” oraz „pełne i aromatyczne”), a także niekwestionowana „gwiazda karty Grands Vins Mercure” wino Chateau La Chapelle Aux Moines, AOC Saint Emilion Grand Cru, Saint Christophe Des Bardes.

Zapowiadane gatunki pojawiały się na scenie w towarzystwie modelek w zmysłowym makijażu i sukniach personifikujących temperament i charakter każdego z prezentowanych win. Prezentacja stylizowana na pokaz mody wszystkim przypadła do gustu tym bardziej, że w czasie gdy cieszyli oczy pięknymi, zaprojektowanymi przez Piotra Sałatę, kreacjami modelek, mogli również delektować się smakiem każdej z proponowanych pozycji z karty Grands Vins Mercure. Niektórym nie wystarczył jednak ten zmysłowy kolaż, dopełniony świetnie dobraną do charakteru win muzyką i spragnieni wiedzy żywo dyskutowali na temat zalet i właściwości smakowych prezentowanych gatunków z asystującymi im przy stolikach profesjonalnymi echansonami.

W ostatnim akordzie tej części wieczoru na scenie pojawiła się Sabina Jeszka, by wypełnić salę Olimp swym zjawiskowym wokalem, dopełniając tym samym klimatu tego wieczoru.

Po zakończonej prezentacji goście udali się do stolików, by przy akompaniamencie smakowitych dań swobodnie móc podzielić się wrażeniami. „To zaszczyt widzieć tu dziś wszystkich naszych gości. To dowód na to, iż wielu z nas kocha wino i interesuje się nowościami na rynku. Wina z nowej karty Grand Vins Mercure są już dostępne we wszystkich 13 hotelach Mercure w Polsce” – mówi Anna Krupa-Cristescu, Brand Manager marki Mercure.

Był to z pewnością nietuzinkowy oraz intrygujący wieczór i wszyscy zadawali sobie pytanie: jakie tajemnice karty Grand Vins Mercure dopiero czekają na odkrycie?





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS