Kilkaset tysięcy wystawców z całego świata zjechało się do Monachium na Targi BAU 2013 – spotkanie architektów i producentów materiałów budowlanych.
Wśród nich jest firma Wiśniowski z nowym logo, która od 14 stycznia prezentuje systemy ogrodzeniowe i bramy garażowe. – Takie spotkanie jest niezwykle ważne, mamy możliwość pokazania szerokiej publiczności innowacyjnych produktów, które dają poczucie bezpieczeństwa i są ukoronowaniem inwestycji – wyjaśnia Michał Drąg, dyrektor sprzedaży w regionie Niemiec i Austrii z firmy Wiśniowski.
Michał Drąg nie ukrywa, że stoisko cieszy się dużym zainteresowaniem gości zagranicznych, aż 95 procent z nich to osoby z branży budowlanej. – Z każdym dniem podchodzi do nas coraz więcej osób, w szczególności z Niemiec, Francji, Anglii i Holandii. Nasi eksperci odpowiadają na wszelkie pytania i pokazują, że marka Wiśniowski projektuje z myślą o zrównoważonym budownictwie. Stawia na design, ekonomię, bezpieczeństwo, jakość i wygodę w użytkowaniu – wyjaśnia Michał Drąg.
Z ekspertami z firmy Wiśniowski można jeszcze porozmawiać do 19 stycznia w hali B3, na stanowisku 519.