W listopadzie 2010 CD Projekt Red ogłosił datę premiery (17 maj 2011) swego flagowego produktu – Wiedźmin 2: Zabójcy Królów. Sprzedaż przedpremierową Edycji Kolekcjonerskiej powierzono wyłącznie sklepowi internetowemu gram.pl. To pierwszy przypadek, na polskim rynku by całość nakładu edycji kolekcjonerskiej, tak dużego i istotnego tytułu powierzenia została jednemu kontrahentowi. Już pierwszy weekend po uruchomieniu przedsprzedaży pokazał, że było to trafione marketingowe podejście. Specjalny licznik umieszczony na portalu gram.pl, w ciągu dwóch pierwszych dni odnotował 4 500 zamówień. To rekord w historii polskiej branży gier komputerowych. To także prawie połowa całego nakładu, który wynosi 9999 sztuk. W lutym, na trzy miesiące przed premierą sprzedano już ponad 7500 egzemplarzy.
Wysoka sprzedaż Wiedźmina 2 jeszcze przed premierą niezwykle nas cieszy. Pokazuje to ogromne zaufanie, jakim darzą nas polscy miłośnicy gier komputerowych. To dla nich przygotowaliśmy niezwykle bogate wydania zarówno Edycji Premium jak i Edycji Kolekcjonerskiej. Teraz widzimy, że był to doskonale odebrana przez graczy decyzja. Życzymy sklepowi Gram.pl i wszystkim naszym partnerom handlowym by wysokie wyniki sprzedaży naszej gry utrzymały się również po premierze. Dołożymy wszelkich starań by Wiedźmin 2: Zabójcy Królów rozpoczął nowy wspaniały rozdział na polskim rynku gier. – Hubert Habas, PR Manager CD Projekt