Z myślą o wszystkich pasjonatach podróżowania i miłośnikach muzyki Accor wystartował ze internetowymi inicjatywami zachęcającymi do pozostania w domu. Każdego tygodnia użytkownicy social mediów na kanałach ALL – Accor Live Limitless i ibishotels mogą wziąć udział w aktywnościach, które zainspirują ich do spędzania czasu w czterech ścianach i zachęcą do wirtualnych interakcji.
ALL at home
Accor Live Limitless (ALL), nowy lifestylowy program lojalnościowy Grupy Accor oferujący nagrody oraz angażujące wydarzenia i usługi, wystartował z globalną internetową inicjatywą. Dzięki „ALL at home” każdy może odkryć nowe pasje, rozwinąć dotychczasowe hobby czy wziąć udział w wirtualnych wydarzeniach bez wychodzenia z domu. Poprzez regularne dostarczanie contentu z wielu dziedzin, takich jak sport, gastronomia i szeroko rozumiana rozrywka, Accor chce dostarczyć użytkownikom doświadczenia skrojone na miarę lifestylowego programu ALL.
W czasach gdy cały świat chwilowo wciska przycisk z pauzą, chcemy by nasi goście wciąż rozwijali swoje pasje w domowym zaciszu, dzięki wyjątkowym wirtualnym wydarzeniom i treściom dostarczanym przez naszych ambasadorów i partnerów z całego świata. Wierzymy, że w tym trudnym czasie możemy być wszyscy razem, nawet jeżeli nie jesteśmy fizycznie obok siebie – zapewnia Ian Di Tulio, Global Senior Vice President, Guest w Accor.
Co tydzień na profilach ALL na Instagramie i Facebooku pojawiają się materiały i transmisje na żywo dla użytkowników z całego świata. Od wyczerpujących domowych ćwiczeń prowadzonych przez trenerów fitness, sety DJ-skie po warsztaty kulinarne światowych szefów gastronomii – wszystko z myślą o rozwijaniu pasji i uczeniu się czegoś nowego w domowym zaciszu.
Wśród atrakcji przygotowanych przez ALL znalazły się:
· Dla miłośników sportu: trening z Ken Group, poranny zestaw ćwiczeń z graczami Paris Saint-Germain czy ćwiczenia z podwójnym olimpijskim mistrzem Judo Teddy Rinerem, a także ekskluzywne wywiady z gwiazdami sportu i turnieje e-sportu z piłkarzami;
· Dla pasjonatów gotowania: warsztaty cukiernicze z Quentinem Lechat – najlepszym paryskim cukiernikiem, lekcje gotowania z Pierre Sang i wieloma gwiazdami sztuki kulinarnej;
· Dla miłośników muzyki na żywo: sety DJ-skie, występy wschodzących artystów ibis MUSIC, a także playlisty Montreux Jazz Festival.
Gigs at home – dźwięki ibis MUSIC w domu
Marka ibis żyje muzyką, która niezmiennie od kilku lat jest jej największą pasją i motorem napędowym wydarzeń przygotowywanych specjalnie z myślą o pasjonatach lokalnych brzmień. Aby dostarczać miłośnikom muzyki z całego świata wyjątkowe przeżycia, także podczas pobytu w domu, marka przygotowała serię koncertów #gigsathome transmitowanych na żywo na Instagramie ibishotels. Co tydzień, w każdą środę z domowego zacisza wystąpią wschodzący artyści ibis MUSIC, jak i zespoły zaangażowane w poprzednie edycje akcji. Każdy występ poprzedza odliczanie i teaser z możliwością głosowania na wybrane utwory muzyków. Relacje z koncertów można obejrzeć na instagramowym profilu marki. Muzyczne wydarzenia w prywatnych przestrzeniach artystów doskonale wpisują się w klimat kameralnych koncertów na hotelowych scenach. Wśród występujących w ramach #gigsathome znalazł się zespół So Flow, który reprezentował Polskę i Europę Wschodnią podczas zeszłorocznego finału ibis MUSIC na scenie Sziget Festiwal w Budapeszcie. Krakowski sekstet wystąpi 29 kwietnia.
Kogo poza So Flow można obejrzeć w ramach #gigsathome?
Występy w kwietniu:
15 kwietnia - QAAYEL
23 kwietnia MVNSI
29 kwietnia - SO FLOW
Pozostali wykonawcy będą ogłaszani na bieżąco na profilu @ibishotels na Instagramie.
#ALLatHome #ALLTogether #gigsathome #ibismusic