Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2022-02-10

A A A POLEĆ DRUKUJ

Walentynkowy start kampanii Łaciaty i ja i tyle okazji żeby się zbliżyć

Już 14 lutego, w dzień zakochanych, startuje nowa kampania serków śmietankowych Łaciate pod nazwą „Łaciaty i ja i tyle okazji, żeby się zbliżyć”. Marka swoimi działaniami będzie zachęcać do tego, by w 2022 być bliżej siebie, spędzać razem więcej czasu i czerpać przyjemność ze wspólnego przygotowywania posiłków w bliskim gronie.
 
Rozpoczęta kampania to kontynuacja idei marki z 2020 roku opartej na platformie „łaciaty i ja”. Tym razem bazuje na komunikacji nietypowych świąt, które są świetnymi okazjami do bycia razem. W ten sposób, rozpoczynając od walentynek, przez dzień całusa, recyklingu czy dzień leniwych spacerów powstanie wyjątkowy Łaciaty Kalendarz, pełen fantastycznych i niezapomnianych wrażeń, którym towarzyszyć będą serki Łaciate. Marka przez cały rok będzie podpowiadać, jak przy niewielkim wysiłku przygotować dla siebie i bliskich pyszną, ale prostą i zaskakującą potrawę, na bazie serka Łaciatego.
 
Razem z marką Łaciate chcemy pokazać konsumentom, że rok 2022 będzie pełen przyjemnych i zapadających w pamięć chwil. W tym roku postawiliśmy na komunikację w systemie real time, wykorzystując aktualne, kalendarzowe okazje i prowadząc komunikację związaną z danym świętem tylko tego konkretnego dnia. Chcemy w ten sposób doceniać momenty, koncentrując się w działaniach na „tu i teraz” – komentuje Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.
 
Dodatkowo 21 marca marka wystartuje z Wielką Loterią – „Łaciaty i ja i tysiące do wygrania”, w której kulinarne pomysły wykorzystania serków łaciatych może z łatwością przełożyć się na tysiące (złotych) nagród. Mechanizm loterii jest niezwykle prosty – wystarczy kupić swój ulubiony serek śmietankowy Łaciaty, zachować i następnie zarejestrować paragon na stronie www.laciatyija.pl.
 
Kampania będzie realizowana przez cały rok. W tym czasie wspierać ją będą: emisja reklam w TV, działania digitalowe, aktywacja w social mediach, kampania video oraz współpraca z influencerami na Instagramie i Tik Toku.
Za strategię i kreację kampanii odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan, a za zakup mediów Media Republic.




Słowa kluczowe:SM Mlekpol

Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS