Od 11 czerwca do 10 sierpnia klienci sklepów Carrefour płacąc kartą Visa, nagradzani są atrakcyjnymi upominkami. Zorganizowana przez Visa Europe „Promocja upominkowa Visa” prowadzona jest wyłącznie w placówkach należących lub współpracujących z Carrefour. Akcja ma na celu promowanie płatności kartami Visa w Polsce.
W ramach kampanii „Promocja upominkowa Visa”, klienci Carrefour płacący dowolną kartą Visa za zakupy dokonane w sklepach oraz na „obsługowych” stacjach benzynowych Carrefour otrzymują kod, upoważniający do odbioru upominku jednego z wielu partnerów handlowych promocji. Może to być bezpłatna kawa w Coffeeheaven, ulgowy bilet do Multikina, lub też „3 za 1”, czyli trzy pizze w cenie jednej w sieci Telepizza. Premiowana jest każda płatność, niezależnie od wartości transakcji, dokonana każdą, wydaną nawet kilka lat temu, kartą Visa.
Carrefour Polska jest wieloletnim partnerem biznesowym Visa Europe. Cieszę się, że nasza współpraca się rozwija i to właśnie Carrefour Polska został zaproszony do partnerstwa w kampanii. Jestem przekonany, że promocja będzie pozytywnie przyjęta przez wszystkich naszych klientów płacących kartami Visa – powiedział Ronan Martin, wiceprezes, dyrektor finansowy Carrefour Polska.
W celu odebrania nagrody, wystarczy przesłać SMSem lub mailem, otrzymany w kasie placówki Carrefour kod, pod nr 4044*. W odpowiedzi klient otrzymuje SMSa z kodem upominku oraz nazwą i adresem najbliższej placówki partnera, u którego może odebrać nagrodę. Premiowana jest każda płatność, niezależnie od wartości transakcji. Upominki można odbierać w ciągu dwóch tygodni od otrzymania kodu, w każdym punkcie wskazanego na kuponie partnera akcji. Partnerstwa w akcji podjęły się takie marki jak: Answear.com, Big Star, C&A, Coffeeheaven, Deichmann, Empik.com, Empikfoto.pl, Empiktravel.pl, KFC, Monnari, Multikino, Reporter, Sephora, Tchibo, Telepizza, TOP SECRET, Vision Express, i Smyk.com.
„Promocja upominkowa Visa”, to największe jak dotąd przedsięwzięcie, opracowane przez Visę i realizowane wspólnie z siecią Carrefour oraz grupą partnerów handlowych, które ma na celu promocję wygodnych i bezpiecznych płatności kartami Visa. Promocja przeznaczona jest wyłącznie dla klientów sieci Carrefour. Szczegółowe informacje na temat akcji znajdują się na stronie visa.pl/Carrefour.
Grupa Carrefour
Carrefour jest pionierem i liderem wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Od wielu lat Carrefour jest numerem 1 wielkiej dystrybucji w Europie i numerem 2 na świecie.
O Carrefour Polska
Carrefour Polska należy w 100% do Grupy Carrefour. W 1997 roku w Łodzi otwarto pierwszą placówkę Carrefour w kraju. Od tego czasu Carrefour Polska dynamicznie rozwija się we wszystkich formatach. Dziś pod szyldem Carrefour działa w Polsce ponad 500 placówek: hiper- i supermarkety, sklepy franczyzowe Carrefour Express w dwóch formatach: mini-market i convenience, ponad 40 centrów handlowych oraz przymarketowe stacje paliw. Carrefour Polska aktywnie działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych, prowadzi szereg projektów na rzecz dzieci i społeczności lokalnych.