10 października wystartowała najnowsza kampania Rainbow dotycząca Wakacji 2017. Jej celem jest nie tylko kuszenie klientów bardzo atrakcyjnymi rabatami, ale także przekonanie ich, że wakacyjny odpoczynek stanowi znakomitą odmianę od codziennej rutyny.
Kampania „Wakacje dla odmiany” przygotowana i zrealizowana dla Rainbow przez Fat Baby, TWIN-a i Blueway Com rozpoczyna medialną promocję sprzedaży oferty Wakacje 2017. Idea oparta jest o hasło „dla odmiany..” pozwalające dzięki swojej wieloznaczności i dużym potencjale wizerunkowym na budowę lekkich i czytelnych komunikatów. Same Wakacje również budzą wiele skojarzeń, jednak jest to czas przeznaczony na odpoczynek. Odpoczynek natomiast wiąże się ze swobodnym dysponowaniem swoim czasem oraz jest znakomitą okazją do przełamania codziennej rutyny. Podsumowując, jeśli odpoczynek – to odmiana, czyli Wakacje są dla odmiany.
- W telewizyjnym spocie widzimy sympatyczną rodzinę, która spragniona jest odpoczynku. Zrażona negatywnymi dotychczasowymi doświadczeniami związanymi między innymi z tłumem na plaży, biegnie, aby zarezerwować sobie wygodne miejsce. Widać, że chcą odmiany od codzienności, by w pełni móc korzystać z Wakacji. Widzowie mogą się w ten sposób dowiedzieć, że po pierwsze z Rainbow mogą najlepiej odpocząć, a po drugie, że dla nich i ich rodzin przygotowaliśmy bardzo atrakcyjne rabaty, jeśli tylko zdecydują się na „odpoczynek dla odmiany” – mówi Emilia Bratkowska – dyrektor marketingu w Rainbow.
Kampania obejmuje spoty emitowane w telewizji, VOD, kampanię w internecie, OOH oraz materiały w punktach sprzedaży. Strategię i kreację kampanii przygotowały agencje Fat Baby oraz TWIN, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Blueway Com. Ofertę z „Wakacjami dla odmiany” można znaleźć http://r.pl/lato
Spot do kampanii:
https://www.youtube.com/watch?v=avPvvtOyEFo
Agencja Fat Baby pracuje m. in. dla marki Rainbow, Rossmann, Blue Media, Ikea Centres
TWIN.digital collective to agencja świadcząca usługi z obszaru komunikacji marketingowej w nowych mediach.
Dom mediowy Blueway Com realizuje cykliczne kampanie w mediach m.in dla firm: Rossmann, Berlitz, FLC Pharma, STS i Grycan. Od ponad trzech lat współpracuje z Rainbow.
Rainbow istnieje na rynku touroperatorów od 26 lat. Od roku jest na drugim miejscu na rynku organizatorów turystyki w Polsce. Firma wielokrotnie nagradzana za jakość, rzetelność i osiągnięte wyniki finansowe. Od 2007 roku spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych.
dostarczył infoWire.pl