Dość nietypowo, bo po raz pierwszy w historii na Facebooku, Volvo wybrało ambasadora nowego Volvo V40. Zwycięzcą został Jakub Jodłowski, który przez 3 miesiące będzie testował nowy model Volvo.
Zadaniem uczestników było przygotowanie kreatywnego filmu, w którym mieli przekonać internautów oraz jury Volvo Auto Polska, że to właśnie oni powinni zostać nowym ambasadorem Volvo.
Jednogłośnie przez internautów oraz jury jako zwycięski film wybrano pracę Jakuba Jodłowskiego, pt. „Dzień z życia”. W tymże filmie przedstawił swoją pasję do Volvo i wspinaczki. Zwycięzca zamienił swojego Volvo 480 na nowe Volvo V40.
Zaskoczył nas profesjonalizm i pomysłowość filmów przygotowanych przez użytkowników. Na nowego ambasadora modelu Volvo, postanowiliśmy wybrać Jakuba Jodłowskiego, ponieważ pokazał w nim w bardzo oryginalny sposób swoją pasję do naszej marki. Dodatkowo zdecydowaliśmy się przyznać dwie nagrody specjalne – tygodniowe testy nowego Volvo V40 dla Remigiusza Rąpały i Szymona Kuriaty. Ich filmy były jednymi z najlepszym pod względem jakości – powiedział Łukasz Wójcik, Communication Manager z Volvo Auto Polska.
Nagrodzono również uczestników, którzy zajęli miejsca od 2-20. Osoby te otrzymały nagrody rzeczowe z kolekcji gadżetów nowego Volvo V40.