Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-04-07

A A A POLEĆ DRUKUJ

Volvo na prowadzeniu

150x110

Ponad 18 proc. wzrost, 1300 sprzedanych aut i pierwsze miejsce w segmencie Premium* - to wyniki Volvo Auto Polska w pierwszym kwartale 2011.

W pierwszych trzech miesiącach 2011 roku cały rynek motoryzacyjny w Polsce zmalał o ponad 5 proc., a rynek samochodów Premium aż o 9 proc, w tym samym czasie Volvo urosło o ponad 18 proc.

1324 sprzedane auta pozwoliły Volvo na zajęcie pierwszego miejsca w segmencie Premium i wzrost udziału w całym rynku do 1,9 proc. Tak dobre wyniki Volvo zawdzięcza nadal modelowi Volvo XC60, które stanowi prawie 1/3 sprzedaży aut tej marki. Na drugim miejscu znalazła się premiera roku 2010 – Volvo S60, na którego zakup w tym roku zdecydowało się już prawie 200 klientów. Równie dobrze radzi sobie wersja kombi Volvo V60, która na rynku jest dopiero od 4 miesięcy.

Udane premiery 2010 to klucz naszego tegorocznego sukcesu. Rośnie nasz udział w sprzedaży dla klientów instytucjonalnych. Choć liderem sprzedaży flotowej jest bezwzględnie XC60, które stanowi on 30-40 proc. tej sprzedaży. Na drugim miejscu już pojawiają się Volvo S60 i V60. - mówi Arkadiusz Nowiński, Prezes Volvo Auto Polska. Nie osiągnęlibyśmy tego oczywiście bez naszych partnerów biznesowych. Stale wzmacniamy współprace i co najważniejsze, rozwijamy naszą sieć dilerską. W zeszłym roku otworzyliśmy 3 nowe salony, w tym roku planujemy kolejne „wielkie otwarcia” – dodaje Prezes.

Najbliższe plany 

Duże ożywienie widać nie tylko w Volvo Auto Polska. Pod koniec marca br. Volvo Car Corporation ogłosiło plany zatrudnienie ponad 1200 osób. Większość rekrutowanych będą stanowili inżynierowie w centrum badawczo-rozwojowym w Goeteborgu, gdzie Volvo pracuje m.in. nad samochodami elektrycznymi.

Na początku marca na konferencji w Pekinie Stefan Jacoby, prezes i dyrektor generalny Volvo Car Corporation przedstawił najbliższe cele VCC. Otwarcie pierwszej fabryki Volvo w Chengdu, rozwój Volvo Cars China oraz zwiększenie sprzedaży na rynku chińskim do poziomu 200 tys. aut rocznie  - to tylko niektóre z tych planów.

Inwestycje w badania i rozwój, ekspansja na rynku azjatyckim to dowody, że plany rozwoju Volvo deklarowane przez nowego właściciela, już wchodzą w fazę realizacji - komentuje Prezes Volvo Auto Polska.

* Audi, BMW, Mercedes, Volvo





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS