Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-09-20

A A A POLEĆ DRUKUJ

VanguardPR dla Pizzy Dominium

150x110

Sieć pizzerii Dominium postanowiła wspomóc swoje dotychczasowe działania komunikacyjne skierowane do konsumentów. Realizację działań marki wspiera agencja VaungardPR. W pierwszym etapie współpracy strategia obejmuje zwiększenie aktywności za pośrednictwem Internetu.

Z początkiem września agencja VanguardPR, marka należąca do agencji marketingu zintegrowanego Grupa Adweb, startuje z działaniami dla sieci Pizza Dominium. Umowa obejmuje współpracę w zakresie prowadzenia działań wizerunkowych w sieci i została podpisana na najbliższe kilka miesięcy. W planach jest również rozszerzenie obszaru współpracy o kolejne narzędzia. Decyzja o podjęciu działań komunikacyjnych i wizerunkowych w internecie jest kolejnym elementem strategii marki, która od kilku lat konsekwentnie realizuje swój plan intensywnego rozwoju. W chwili obecnej Pizza Dominium liczy ponad 60 lokali, oferując ponad 30 rodzajów pizzy. Do tej pory marka skupiała się głównie na prowadzeniu działań z zakresu marketingu bezpośredniego, akcjach promocyjnych i programach partnerskich.

 Klient został pozyskany w ramach działań new bussines przez Grzegorza Maliszewskiego. Za całościową realizację projektu i opiekę nad Klientem odpowiedzialny będzie Michał Grzebyk.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS