Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-08-06

A A A POLEĆ DRUKUJ

Ukazał się wideoreportaż z eliminacji do półfinałów Miss Polka 2013 w Zakopanem

W połowie lipca w hotelu Belvedere w Zakopanem odbyły się eliminacje do półfinałów konkursu MISS POLKA 2013 dla kandydatek z województwa małopolskiego. Dziś organizatorzy udostępnili reportaż wideo z wydarzenia, w którym oprócz samego przebiegu castingu znalazły się także wywiady z jurorami konkursu, m.in. z Marcelą Leszczak – finalistką III edycji Top Model.

Jurorzy w wywiadach podkreślali wysoki poziom konkursu i urodę kandydatek, a także profesjonalną organizację eliminacji, za którą odpowiadała Vip Events Agency z Krakowa.

Według Magdaleny Modrej jedyne, czego brakowało dziewczynom, to pewność siebie – poproszone o kilka słów na swój temat zwykle nie mówiły o zaletach, a o wadach... Co istotne i rzadko spotykane podczas tego typu konkursów, w trakcie wydarzenia dało się odczuć wyjątkową, wręcz rodzinną atmosferę. 

Natomiast obrady komisji konkursowej przebiegały długo i burzliwie, bo każdy walczył o wytypowane przez siebie dziewczyny. Niekwestionowaną faworytką wszystkich została  Anna Marzec z numerem 23 – jurorzy widzą w niej duży potencjał do pracy w modelingu. 

Marcela Leszczak udzieliła wywiadu razem z projektantem mody Alexem Chumakou. Podczas rozmowy opowiadała m.in. o tym, jak wygląda jej życie zawodowe po zakończeniu programu Top Model oraz o roli, jaką otrzymała w serialu. Zdradziła też kilka szczegółow ze swojego życia prywatnego... 

Zachęcamy do oglądania:

http://www.youtube.com/watch?v=ZgZa8BaJDyg&feature=youtu.be

Sponsorami eliminacji w Zakopanem była firma Konspol oraz Grupa Trip, która często angażuje się we wspólne eventy z Vip Events Agency.

 

MISS POLKA 2013 to dynamiczne przedsięwzięcie, w którym o miano najpiękniejszej Polki rywalizuje tysiące młodych kobiet, prezentując nie tylko swoją urodę, ale też osobowość i poczucie humoru.

MISS POLKA 2013 to połączenie świata sportu ze światem mody – idea ta zapewnia szerokie grono odbiorców, a dzięki transmisjom telewizyjnym, informacjom prasowym oraz internetowym organizatorzy planują dotrzeć do milionów ludzi w całej Polsce.

MISS POLKA 2013 - ŚWIAT SPORTU BLIŻEJ ŚWIATA MODY

więcej na: www.misspolka.pl

 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS