Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-08-28

A A A POLEĆ DRUKUJ

Turniej koszykówki ulicznej Shoot Out i 7Days Challenge

150x110
Już w najbliższą sobotę, 1 września w Warszawie odbędzie się trzecia edycja turnieju koszykówki ulicznej SHOOT OUT oraz rywalizacja na najbardziej efektowne rzuty i wsady do kosza 7Days Challenge






Zawody zostaną rozegrane podobnie jak w poprzednich edycjach w samym centrum Warszawy na boiskach przy ulicy Smolnej 30 na tyłach Nowego Światu (XVIII LO im. Jana Zamoyskiego). Start turnieju zaplanowano na godz. 10:00. Zawodnicy rozegrają mecze w formule streetball - mecze na 1 kosz, drużyny 3 osobowe + 1 rezerwowy. Chętni do rywalizcji mogą wystąpić w jednej z 3 kategorii: GIRS ONLY, JUNIOR oraz OPEN. Rozgrywki w każdej z kategorii będą podzielone na mecze fazy grupowej, mecze fazy play off i finał. Dla zwycięskich drużyn z każdej kategorii przewidziane są nagrody rzeczowe.

Wszystkie drużyny uczestniczące w turnieju otrzymają atrakcyjne zestawy startowe  z rogalikami 7Days z nadzieniem kakaowym, napojami izotonicznymi 4Move oraz magazynami MVP. Dodatkowo dla drużyn z fazy pucharowej przewidziane są pamiątkowe koszulki Shoot Out 2012.

Podczas przeprowadzona w trakcie turnieju rywalizacji 7Days Challenge, zostaną rozegrane: 7Days Slam Dunk Contest, 7Days Big Shot oraz 7Days Skills Challenge (konkurs przeznaczony tylko dla dziewczyn). Nagrody w tych konkursach sponsoruje Chipita - producent rogalików 7Days.

Zgłoszenia do turnieju odbywają się drogą elektroniczną poprzez specjalny formularz zgłoszeniowy znajdujący się stronie www.shootout.pl w zakładce zapisy. Wpisowe do turnieju wynosi 60 złotych od drużyny lub 80zł przy wpłacie w biurze zawodów w dniu turnieju do godziny 10:00.

Sponsorzy turnieju: Hutnik Warszawa, Court Bid Properties, Chipita, 4Move, Multikino,                             Noodle w Pudle, Hoop Cola, Kicks.

Partnerzy turnieju: Spalding, UM Warszawa, JBL, Soundcraft.

Patroni medialni: Radio Eska, Magazyn MVP, Portal dla studenta.pl, Probasket.pl, Speedballin.pl

Więcej informacji na www.shootout.pl

Kontakt dla mediów:

Marcin Okrzeja Katarzyna Łankiewicz

Organizator Shoot Out Agencja 21 w imieniu Chipita,

producenta rogali 7Days

marcin@shootout.pl

+48 603 267 959 katarzyna.lankiewicz@agencja21.pl





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS