Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2014-06-03

A A A POLEĆ DRUKUJ

TEEKANNE dziękuje za wyróżnienie!

Herbata TEEKANNE World of Fruits „Orange & Ginger” została wyróżniona w czwartej edycji konkursu „Złoty Paragon 2014 – Nagroda Kupców Polskich”. Uroczysta Gala wręczenia prestiżowych statuetek i wyróżnień odbyła się 22 maja w Teatrze Kamienica w Warszawie.

Nagrody w konkursie „Złoty Paragon 2014”, poprzez specjalne głosowanie przyznali czytelnicy miesięcznika HURT & DETAL, jednego z najbardziej znaczących ogólnopolskich pism FMCG na rynku prasy handlowej. Wyróżnienia przypadły tym produktom, które w szczególny sposób wpłynęły na rozwój handlu detalicznego w Polsce, wyróżniając się największa konkurencyjnością i wysokością sprzedaży.

W kategorii „Lider sprzedaży- Herbaty funkcjonalne i owocowe” wyróżnieniem nagrodzona została herbata TEEKANNE World of Fruits „Orange & Ginger”. Należy ona do serii wyjątkowych herbatek owocowych marki TEEKANNE. Stanowi doskonałą kompozycję świeżego smaku pomarańczy z korzennym smakiem imbiru. To aromatyczny, rozgrzewający od wewnątrz napar owocowy.

Warto przypomnieć, że to już kolejne wyróżnienie dla TEEKANNE. W poprzedniej edycji doceniono herbatę TEEKANNE World of Fruits „Garden Selection”. Jest ona doskonałym połączeniem orzeźwiającego smaku kwiatu czarnego bzu oraz soczystych cytryn.

Po raz kolejny czujemy się docenieni przez branżę, a przede wszystkim przez szerokie grono konsumentów naszych produktów. Co nas szczególnie cieszy to fakt, że nowości, które każdego roku wprowadzamy na rynek, od razu zdobywają pełne zaufanie rynku i coraz to nowych wielbicieli naszej marki. Jak wspomniałem, każdego roku nasze nowości otrzymują prestiżowe nagrody branżowe, co daje nam jeszcze więcej energii i motywacji do dalszej pracy nad rozwojem portfolio produktów TEEKANNE. Dziękuję w imieniu własnym i Firmy za to cenne wyróżnienie i zachęcam do delektowania się tym, jak i innymi produktami będącymi w Naszej oferciekomentuje Maciej Rymski, National Sales Manager firmy TEEKANNE Polska.

Nadzór nad konkursem objął Instytut Badawczy TNS Polska. Do rywalizacji w tej edycji zgłoszonych zostało ponad trzysta pięćdziesiąt produktów w czterdziestu siedmiu kategoriach.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS