Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2014-11-21

A A A POLEĆ DRUKUJ

Teatr Narodowy ma nową stroną internetową

150x110
Teatr Narodowy ma nową stroną internetową w pełni ‘responsive design’. Na zlecenie Teatru Narodowego studio Cyber Kids on Real zaprojektowało nowy serwis internetowy, zintegrowany z systemem sprzedaży biletów on-line i sklepem internetowym. Cyber Kids on Real są odpowiedzialni za stworzenie projektów graficznych, architektury informacji oraz wdrożenie serwisu i zintegrowanie go z nowym systemem sprzedaży biletów, a także sklepem internetowym Teatru Narodowego.

„Wykonaliśmy dla Teatru Narodowego projekt graficzny i projekt architektury informacji. Ucieszyliśmy się z możliwości realizacji serwisu, ponieważ zależało nam, aby w stu procentach mieć kontrolę nad jakością projektu. Mieliśmy także możliwość wdrożenia w tej realizacji naszego autorskiego rozwiązania technologicznego: rozbudowanego, intuicyjnego CMS-a, nad którym pracujemy i ulepszamy go od dłuższego czasu. Aby nie był kombajnem „do wszystkiego” lecz narzędziem wspierającym konkretne działania naszych klientów – mówi Dominik Cymer, Dyrektor Kreatywny (i właściciel studia) Cyber Kids on Real.

Serwis internetowy zapewnia użytkownikom szybkie dotarcie do treści strony: aktualnego repertuaru teatru, informacji o spektaklach, obsadach, wypowiedzi twórców, aktorów, reżyserów. Serwis jest w pełni responsywny, to oznacza, że dostosowuje się do ekranów różnych urządzeń, komputera, telefonów, tabletów. Ważna funkcjonalność to zakupy biletów on-line.

„Zainteresowanie tą funkcjonalnością przekroczyło nasze najśmielsze oczekiwania już w pierwszym dniu jej działania. Zauważyliśmy, że widzowie natychmiast zaczęli korzystać z sytemu sprzedaży biletów on-line.” – mówi Agata Sierbińska z Teatru Narodowego.

Warstwa wizualna serwisu jest kontynuacją identyfikacji Teatru. Liternictwo, kolorystyka oraz ogólny odbiór wizualny serwisu są tożsame z tym, co od lat funkcjonuje w samym Teatrze. Projekt z jednej strony staje się „transparentny” aby móc udźwignąć różnorodność kontentu, a z drugiej w wyraźny sposób buduje wizerunek Teatru.

Zadaniem naszego studia było też wypracowanie rozwiązań do tworzenia kontentu, tak, aby stworzyły normy dla poszczególnych elementów wizualnych i funkcjonalnych serwisu.
W ten sposób powstały min. systemy banerowe, zajawkowe oraz szablony okładek spektakli. Stworzyliśmy „elektroniczną księgę norm”, która pomaga redaktorom w dalszej pracy
z serwisem tak, aby standardy wypracowane w pierwotnym projekcie nie przestawały funkcjonować. System po stronie CMS stanowi przyjazne narzędzie i środowisko pracy dla zespołu redaktorów, którzy codziennie tworzą nowe artykuły, informacje i materiały.

Serwis w wersji beta wystartował 1 września 2014 roku. W październiku przeszedł wszystkie ostatnie testy. Adres strony: www.narodowy.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS