Cykl wideo „Szef i Reszta” to kontynuacja rozpoczętej w październiku ub.r. kampanii reklamowej serwisu Pracuj.pl. Ideą spotów internetowych jest rozszerzenie historii biura, znanego z reklam telewizyjnych. Materiały wideo, dystrybuowane w kanałach social media, przybliżają zarówno postać ekscentrycznego szefa, jak i członków jego zespołu.
Historie przedstawione w spotach, zgodnie z hasłem kampanii „Sprawdź, czy nie szukasz”, mają w przewrotny sposób prowokować widzów do zastanowienia się nad rozpoczęciem poszukiwań nowej, lepszej pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Pracuj.pl.
Kampania wystartowała 22 marca br. i będzie prowadzona w mediach społecznościowych do początku maja. Łącznie planowana jest emisja kilkunastu spotów. Do tej pory opublikowano pięć odcinków: Napiecie, Podtopienie, Edukacja, Jądro, Sesja energetyzująca z guru Shadu Babą"o"Babą.
Za przygotowanie konceptu i produkcję spotów odpowiada agencja Scholz and Friends. Zakupem mediów na potrzeby kampanii zajmuje się Zespół ds. promocji online Grupy Pracuj.
dostarczył infoWire.pl