Carrefour zakończył prace modernizacyjne w hipermarkecie Turzyn w Szczecinie. Od 1 sierpnia klienci mogą robić zakupy w sklepie, który został przygotowany według innowacyjnej koncepcji organizacji hipermarketów. Nowoczesna, estetyczna organizacja działów, czytelna komunikacja cen i łatwość w odnajdywaniu asortymentu to główne elementy wprowadzonych zmian. Przeprowadzone zmiany wpisują się w realizację strategii handlowej Carrefour, która zakłada lokalne dopasowanie sklepów do zróżnicowanych oczekiwań klientów.
Szczeciński hipermarket Carrefour Turzyn jest kolejnym sklepem sieci, który poddany został rewitalizacji i tym samym dołączył do grupy najnowocześniejszych sklepów sieci. Po trzymiesięcznych pracach renowacyjnych w hipermarkecie Szczecin Turzyn przestrzeń handlowa została przemyślana od nowa i zreorganizowana zgodnie z koncepcją światów produktów. Zmianie uległa aranżacja działów, kolorystyka i część wyposażenia sklepu. Powierzchnia sprzedaży sklepu została zmodernizowana, co pozwoliło na rozszerzenie oferty i uzupełnienie o dodatkowy asortyment. Oferta została wzbogacona i uzupełniona o nowe grupy produktowe, tak aby każdy klient tego sklepu znalazł ofertę dopasowaną dla siebie.
Dostosowywanie sklepów do lokalnych rynków jest istotnym elementem najnowszej strategii Carrefour Polska. Sieć dokłada wszelkich starań, aby asortyment oraz wystrój placówek dopasowane były do otoczenia, w którym funkcjonują sklepy. Nowe oblicze sklepu Carrefour w Galerii Turzyn, jest odpowiedzią na zróżnicowane potrzeby klientów tego sklepu. Celem reorganizacji sklepu było przede wszystkim zagwarantowanie klientom praktycznych, wygodnych i szybkich zakupów w przyjemnej atmosferze.
Zmiany w hipermarketach Carrefour są kolejnym krokiem rozwoju sieci w Polsce. Poprzez konsekwentną realizację inwestycji, Carrefour chce utrzymać wiodącą pozycję na rynku i stać się najbardziej cenioną i lubianą przez klientów siecią handlową w Polsce. Zależy nam, aby zadbać o indywidualne potrzeby klientów. Dostosowujemy do klienta ofertę naszych sklepów w każdej miejscowości i dzielnicy Polski, aby jak najtrafniej odpowiedzieć na ich potrzeby – mówi Robert Noceń, Dyrektor Eksploatacji Północ, członek zarządu Carrefour Polska.
Nowa, przyjazna dla klientów, organizacja sklepu - światy produktów
Oferta produktowa w hipermarkecie Carrefour Szczecin Turzyn została zreorganizowana w tzw. światy, o czym wyraźnie komunikują oznaczenia działów, są to: artykuły sezonowe, multimedia, kultura, dom, zwierzęta domowe, uroda, dziecko oraz moda i targ świeżości. Każdy ze światów charakteryzuje się specjalną, wyrazistą kolorystyką i aranżacją przestrzeni, przejrzystością oferty oraz wyjątkową estetyką, która przejawia się w dbałości o szczegóły aranżacji poszczególnych stoisk.
Na szczególną uwagę zasługuje nowa aranżacja strefy produktów świeżych, nazwana targiem świeżości. Dominują w niej kolory: czerni i fioletu, podkreślające estetykę stoisk i kolory eksponowanych towarów. Dodatkowo, poprzez zastosowanie zupełnie nowej, ekologicznej formy oświetlenia, w doskonały sposób pokazano ofertę produktów, uwidaczniając ich wszelkie walory. Co więcej, poszerzony został dział kuchnie świata, który oferuje szeroki wybór specjałów kuchni włoskiej, tajskiej czy meksykańskiej.
W szczecińskim hipermarkecie nadal obecna będzie własna wędzarnia mięs i kiełbas, dzięki której od lutego br. klienci Carrefour Turzyn mogą cieszyć się świeżymi wędlinami, wyprodukowanymi tradycyjnymi metodami z naturalnych składników. Zachowany został także, wprowadzony w styczniu br., nowatorski system jednej kolejki na linii kas, będący gwarancją sprawniejszej obsługi, komfortu zakupów oraz oszczędności czasu.
Grupa Carrefour
Carrefour jest pionierem i liderem wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Od wielu lat Carrefour jest numerem 1 wielkiej dystrybucji w Europie i numerem 2 na świecie.
O Carrefour Polska
Carrefour Polska należy w 100% do Grupy Carrefour. W 1997 roku w Łodzi otwarto pierwszą placówkę Carrefour w kraju. Od tego czasu Carrefour Polska dynamicznie rozwija się we wszystkich formatach. Dziś pod szyldem Carrefour działa w Polsce blisko 600 placówek: hiper- i supermarkety, sklepy franczyzowe Carrefour Express w dwóch formatach: mini-market i convenience. W portfelu Carrefour znajduje się także 40 galerii handlowych skupionych w dużych i średnich miastach, jest także liderem na rynku przymarketowych stacji paliw. Carrefour Polska aktywnie działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych, prowadzi szereg projektów na rzecz dzieci i społeczności lokalnych.