Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-11-10

A A A POLEĆ DRUKUJ

Szafiarki w jesienno-zimowej odsłonie

Styl casual był tematem jesiennego spotkania szafiarek w CH Blue City, czyli blogerek piszących o modzie i trendach, pokazujących innym zawartość swojej szafy i pomysły na własny wizerunek.

Cykliczne spotkania szafiarek Blue City to okazja do podpatrzenia najnowszych trendów w modzie i makijażu, ale też przyjrzenia się niebanalnym sposobom ich łączenia. Blogerki dają klientkom Blue City praktyczne wskazówki, łącznie z zasugerowaniem konkretnych zestawów i produktów do kupienia w salonach centrum. Spotkanie, które odbyło się pod koniec października, zdominowały jesienno-zimowe stylizacje.

Do stałych bywalczyń spotkań: Aleksandry, Irminy i Ani dołączyły nowe koleżanki: Agnieszka – odważna w stylizacjach uczestniczka programu „Moda z Bloga”; Paulina – ceniąca subtelny, kobiecy styl; Magda – wielbicielka biżuterii i dredloków; Agata – sympatyczna blondynka prowadząca blog nie tylko o modzie; Patrycja – fanka second handów oraz Zuzia – lubiąca kolory właścicielka pięknych włosów.

Tematem był styl casual. Blogerki wybierały ubrania i dodatki do swoich stylizacji spośród bogatego asortymentu NewYorker . Szafiarkom spodobała się jesienno- zimowa kolekcja, dlatego wybór nie był łatwy a buszowanie wśród wieszaków pochłonęło sporo czasu. Każdej udało się znaleźć strój zgodny z jej stylem. Dopełnieniem stylizacji był makijaż wykonany kosmetykami the Balm przez makijażystki perfumerii Marionnaud, Paulinę Kamińską, Joannę Kunkę i Justynę Gmurczyk. Panie zajęły się też udoskonaleniem fryzur.

W przerwie między doborem stroju a makijażem blogerki raczyły się pyszną pizzą z Pizza Hut. Przygotowania uwiecznił na fotografiach Bartłomiej Szymczak, a stylizacje dziewczyn w czasie indywidualnych sesji – Piotr Sor. Zdjęcia oraz wybrane stylizacje można teraz zobaczyć na stronie https://www.facebook.com/CHBlueCityi zainspirować się nimi na własne większe i mniejsze wyjścia.

Po spotkaniu pełnym rozmów o modzie blogerki zostały obdarowane miłymi podarunkami od sklepu NewYorker i perfumerii Marionnaud.

Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to unikalny w skali kraju projekt centrum czwartej generacji, łączący w sobie funkcje handlową, rozrywkową i biurową. Blue Cityto ponad 200 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, duże centrum rekreacyjne, bogata oferta sportowa i atrakcje dla dzieci. Zapraszamy na www.bluecity.pl

Dołącz do nas na Facebook.com:www.facebook.com/CHBlueCity





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS