Sylen Studio S.A., zgodnie z przyjętą strategią rozwoju, nawiązało współpracę z kompozytorem Patrykiem Sceliną oraz sound designerem Przemysławem Moszczyńskim, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie w branży gamedevu, przy realizacji dużych produkcji.
Patryk Scelina jest kompozytorem i producentem muzyki. Współpracuje z globalnym wydawcą muzyki produkcyjnej, firmą BMG, a jego utwory wykorzystywane są w kampaniach reklamowych, filmach i serialach. W ostatnim czasie pracował między innymi nad ścieżką dźwiękową do zwiastuna gry Warhammer Tempestfall, we współpracy z Deep Blue Productions. Tworzy również muzykę do gier wideo, co zaowocowało powstaniem takich tytułów jak: „Wanderlust Travel Stories” studia Different Tales, „Scythe: Invaders from Afar” produkcji Knights of Unity, czy „My Memory Of Us”, dzieła Juggler Games. Jego soundtrack do gry „My Memory of Us” został nominowany do nagrody przyznawanej przez Digital Dragons, w kategorii soundtrack roku 2019. W Sylen Studio S.A. odpowiedzialny jest za komponowanie muzyki do powstającej gry Komornik: Nieskruszony.
Przemysław Moszczyński pracuje przy produkcji gry Komornik: Nieskruszony jako Sound Designer. Wcześniej zdobywał doświadczenie pracując przy tytułach takich jak Sniper Ghost Warrior 1, 2 i 3, Lords of the Fallen, Frostpunk.
- Jako spółka liczymy, że dzięki współpracy Patryka i Przemysława powstała warstwa dźwiękowa gry Komornik: Nieskruszony będzie na bardzo wysokim poziomie. – komentuje Marcin Janiszewski, prezes Sylen Studio.
LINK: https://www.youtube.com/watch?v=0TLj2AXuMdE
***
O spółce
Sylen Studio to niezależne studio gamedevowe, którego strategia rozwoju nastawiona jest na specjalizację w produkcjach gier z gatunku RPG. Spółka pracuje nad grami „Komornik” na podstawie serii powieści fantasy Michała Gołkowskiego, które są wydawane przez Fabrykę Słów. Premiera pierwszego tytułu z tej serii odbędzie się jeszcze w tym roku. Ukończenie prac nad pełnowymiarową produkcją zaplanowane jest na 2023 rok.