Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-03-13

A A A POLEĆ DRUKUJ

Spot reklamowy SimCity skrojony specjalnie pod polską publiczność

150x110

Od niedawna na antenach polskich telewizji gości spot reklamowy, promujący najnowszą odsłonę gry SimCity – jednej z najbardziej rozpoznawalnych symulacji ekonomiczno-strategicznych. Polski oddział firmy Electronic Arts zdecydował, że przygotowana przez centralnie wybraną agencję, globalna kreacja reklamowa, nie odpowiadała lokalnym potrzebom. Przede wszystkim nie oddawała ducha produkcji, która z jednej strony pozwala na kompleksowe zarządzanie stworzonym przez siebie miastem, z drugiej zaś umożliwia danie upustu swej kreatywności i pomysłowości. W przypadku gry takiej, jak SimCity, podkreślenie tych kluczowych cech było tak samo ważne jak nowoczesna grafika czy silnik gry.

 

W zrealizowanym przez Electronic Arts przetargu wzięło udział kilka agencji kreatywnych, których zadaniem było przygotowanie, w ciągu siedmiu dni, konceptu polskiego spotu reklamowego. Znaczna część spośród nadesłanych prac była jednak „przegadana” i nie odpowiadała potrzebom.

 

Agencja Spółdzielnia Artystyczna zaproponowała alternatywny pomysł muzyczny. Wykonawcą został zespół CzessBand z motywem piosenki „Panie Cylindrowy”. Szybko zaaranżowano sesję nagraniową w jednym z najbardziej nowoczesnych studiów w Polsce, SoundAndMore. Powstał krótki i prosty tekst, a muzycy po kolei nagrywali własne ścieżki. Udało się również przemycić kilka elementów charakterystycznych dla gry: kreatywność - „według własnego pomysłu”, współpraca - „graj sam lub ze znajomymi”, główne hasło kampanii - „zbuduj miasto” oraz informację, że reklamowana jest gra - „to taka gra. Wszystko w oryginalny i atrakcyjny, wyśpiewany sposób.  

 

Finalny efekt już teraz zobaczyć można w serwisie YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=wOFv7iDlC0k

 

Dodatkowo, oprócz reklamy telewizyjnej, wyprodukowano film dostępny na serwisie Youtube. Głosu użyczył znany lektor – Ksawery Jasieński, głos doskonale znany pasażerom warszawskiej komunikacji miejskiej. Film dostępny jest pod adresem: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=UD7bserlz5Q

 

 

 

 

###

O Electronic Arts:

Szukasz dobrej zabawy? Interesują Cię najlepsze gry wideo? Witaj w świecie Electronic Arts!

 

Electronic Arts już od 1982 r. jest synonimem rozrywki na najwyższym poziomie. W naszej ofercie znajdują się jedne z najpopularniejszych marek na świecie, w tym FIFA, The Sims, Battlefield, Need for Speed, Medal of Honor, Dragon Age i Mass Effect, a po nasze gry każdego roku sięgają miliony graczy.

 

Chcesz dowiedzieć się więcej? Koniecznie odwiedź nasz serwis internetowy www.ea.pl oraz nasze kanały na portalach społecznościowych: http://www.ea.com/pl/1/o-nas. Sprawdź też naszą ofertę na www.origin.com!

 

 

 

###

Kontakt dla mediów:
Electronic Arts Polska

Tomasz Tinc

Public Relations Manager

tel.: (22) 57 57 196, +48 784 007 425

e-mail: ttinc@ea.com

 

Biuro Prasowe – Edelman Polska Sp. z o.o.

Grzegorz Kuźnik,

Account Manager

tel.: (22) 576 35 42, +48 783 311 811

e-mail: grzegorz.kuznik@edelman.com





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS