Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-06-07

A A A POLEĆ DRUKUJ

Śmiało, Ekscelencjo! FRUGO ukulturalnia Internet

150x110

Kampania FRUGO „Owoc kultury” zalewa świat online. „Kulturyzator” FRUGO wymazuje językowe „kwiatki”, dzięki czemu internauci mają sposobność przekonać się na jak wiele sposobów można wyrazić co w duszy gra. Na fali dobrych manier FRUGO przygotowało także internetowy konkurs „Ożeż kultura”, w którym można wygrać prawie 1000 biletów do kin w całej Polsce i wyjazd do Londynu śladami street artu.

Od 3 czerwca na jednym z najbardziej obfitych w nieparlamentarne określenia serwisie wykop.pl działa „Kulturyzator FRUGO”. Pod tą z pozoru robotyczną nazwą kryje się internetowa akcja, polegająca na podmianie w sekcji komentarzy „podwórkowej łaciny” na nowe słowa. W słowniku „Kulturyzatora” znajduje się ponad 450 przekleństw wraz ze wszystkimi odmianami w języku polskim, co daje łącznie ponad 7 400 wyrazów. Do każdego z nich jest przygotowany odpowiedni "zamiennik", czyniący wypowiedź uprzejmą i szarmancką, ale też sowizdrzalską i krotochwilną. „Kulturyzator” swoim działaniem zaskakuje niczego nieświadomego użytkownika, wprowadza uśmiech na jego twarzy i jest okazją do refleksji nad bogactwem mowy ojczystej.

Ten nieszablonowy patent podłapuje coraz więcej użytkowników i posługuje się nim celowo w innych postach. „Kulturyzator” włączono domyślnie w całym serwisie.

Kolejną odsłoną „Owocu kultury” w sieci jest pojawienie się alternatywnych wersji telewizyjnego spotu. Na wybranych stronach popularyzują one konkurs „Ożeż kultura”.
W ramach rywalizacji na www.owockultury.pl codziennie o 17.00 emitowana jest reklama z zadaniem, powiązana z aplikacją na Facebooku. Zwycięzca pojedynku wyjedzie do europejskiej stolicy street artu: Londynu. Pozostałymi nagrodami są vouchery do Cinema City.

Z „Owocem kultury” można się teraz zetknąć także w kinach (od 31 maja), emisja trzytygodniowej kampanii w Cinema City i Multikino obejmuje specjalną, 45 sek. wersję spotu reklamowego.

Media zaplanował i zakupił dom mediowy Mindshare, fanpagem marki opiekuje się FaceAddicted, działaniami interactive i „Kulturyzatorem” zajmuje się theAddictives. Za PR odpowiada BrandLab.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS