Blog motoryzacyjny SmartDriver.pl prowadzony przez AXA DIRECT po nieco ponad roku działalności odnotował milionowe odwiedziny. W tym czasie na blogu pojawiło się ponad 400 artykułów, poradników, filmów video, galerii i infografik o tematyce motoryzacyjnej i ubezpieczeniowej.
Od samego początku istnienia blog spełnia funkcję edukacyjną, dużo miejsca poświęcając tematom bezpieczeństwa na drogach, ekologicznego i odpowiedzialnego korzystania z samochodów, świadomego zakupu ubezpieczeń komunikacyjnych oraz codziennej eksploatacji samochodu. Lekka i ciekawa forma przekazu ważnych treści sprawia, że są one chętniej czytane i docierają do szerszego grona odbiorców.
Działania prowadzone są zarówno na stronie www.smartdriver.pl, jak i w mediach społecznościowych, takich jak YouTube (www.youtube.com/SmartDriverPL) czy też Facebook (www.facebook.com/smartdriverblog), na którym profil bloga zgromadził blisko 17 tys. fanów.
„Zaangażowanie AXA DIRECT w tworzenie bloga to między innymi wyraz naszej odpowiedzialności społecznej. Staramy się być firmą bliską kierowcom i służyć im pomocą i rzetelną poradą w różnych sytuacjach, nie tylko tych związanych z ubezpieczeniem samochodu.” – mówi Tomasz Masajło, Kierownik Zespołu ds. E-Marketingu w AXA DIRECT. „Bardzo nas cieszy skala zainteresowania blogiem. Gdy rozpoczynaliśmy ten projekt, liczba miliona czytelników wydawała się abstrakcyjnym celem. Dziś widzimy, że dzięki tego typu działaniom możemy mieć swój wkład w poprawę bezpieczeństwa i kultury jazdy na polskich drogach.”
Więcej informacji o blogu SmartDriver.pl na infografice: http://www.smartdriver.pl/images/2012/10/Infografika-Axa2-04-10-5653.png