Netia rozpoczęła akcję #WezNieHejtuj, która ma zwrócić uwagę na negatywne zjawisko hejtu. W akcję zaangażowały się osoby publiczne, które wspólnie z organizatorem będą piętnować agresywne komentarze i zachowania.
Od kilku dnia w wybranych miejscach w Warszawie można było znaleźć kartki z obraźliwymi napisami. Takim teaserem Netia rozpoczęła akcję #WezNieHejtuj.
„Jako jednemu z największych dostawców internetu w Polsce leży nam na sercu jakość dyskusji w przestrzeni publicznej. Dlatego podjęliśmy działania, które zwrócą uwagę na zjawisko hejtu. Jego ofiarą padają wszyscy – osoby publiczne, prywatne, dzieci, młodzież, ale także Netia jako firma oraz niejednokrotnie nasi pracownicy. Szanujemy konstruktywną krytykę, ale hejtowi mówimy stanowcze nie” – wyjaśnia Eliza Wolszczak, specjalista ds. komunikacji online.
Ambasadorami akcji zostały znane osoby, które wielokrotnie padły ofiarami hejtu – Paulina Młynarska, Bilguun Ariunbaatar, Dominika Gwit, Kamil Pawelski (Ekskluzywny Menel) oraz Maciej Dzięgielewski (Magic of Y). Wspólnie z Netia będą piętnować agresywne komentarze i zachowania, ale również… przepraszać.
Walka z hejtem prowadzona będzie także w przestrzeni miejskiej. We współpracy z Grupą Onet przy ul. Hożej powstaje przestrzeń, gdzie będą mogli podpisać się wszyscy, którzy zgadzają się z przeslaniem akcji.
Na potrzeby akcji powstała także specjalna postać – Dyrektor Departamentu ds. Hejtu w Netii. Jego cotygodniowe przygody można śledzić na profilu FB Netii.
„Zachęcamy do przyłączenia się do #WezNieHejtuj wszystkich, którzy również nie godzą się na obraźliwe, agresywne wypowiedzi w przestrzeni publicznej” – zachęca Paulina Deja, młodszy kierownik ds. kampanii online.
Akcję #WezNieHejtuj można śledzić profilu Netii na portalu Facebook oraz pod hasztagiem #WezNieHejtuj.
dostarczył infoWire.pl