Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-03-09

A A A POLEĆ DRUKUJ

Setny punkt Premio w Polsce

150x110

Sieć punktów serwisowych typu fast-fit pod patronatem Goodyeara jest niekwestionowanym liderem polskiego rynku

Warszawa, 9 marca 2011 r. – Nowy serwis Premio znajduje się w Kościerzynie, niecałe 60 kilometrów na południowy zachód od Gdańska. Kierowcom znany był dotychczas jako „Sklep 34". To już 100. w Polsce punkt należący do działającej pod patronatem Goodyeara sieci franczyzowej.

Wśród stu serwisów część to punkty Premio, a część - Premio Express. W Premio można serwisować opony, wydechy, układy hamulcowe lub wymieniać olej, a także skorygować geometrię, zrobić przegląd i kupić oraz wymienić opony. Z kolei serwisy Premio Express skupiają się na usługach oponiarskich, a także drobnych naprawach oraz wymianach akumulatorów, czy oleju.

„Cieszę się, że moja firma dołączyła do Premio, największej w Polsce sieci serwisów samochodowych fast-fit. Zawsze dbaliśmy o jakość i dlatego mieliśmy i mamy tak wielu stałych, lojalnych klientów. Teraz, dzięki know-how Goodyeara, będziemy mogli zaoferować im jeszcze lepszy poziom usług" – powiedział Maciej Gliniecki, współwłaściciel „Sklepu 34", obecnie Premio.

„Jestem dumny, że Premio - sprawdzona wcześniej przez miliony kierowców w Europie sieć serwisowa - zdobyła pozycję lidera na polskim rynku. Serwisy Premio i Premio Express są zlokalizowane na terenie całego kraju, dzięki czemu możemy zaoferować wszystkim naszym klientom, także flotowym, usługi na wysokim poziomie, po konkurencyjnych cenach" – powiedział Piotr Nowakowski, Dyrektor Dywizji Rozwoju Sprzedaży Detalicznej w Goodyear Dunlop Tires Polska, a od niedawna Dyrektor ds. Sprzedaży Detalicznej Goodyeara Regionu EEMEA (Europa Wschodnia, Bliski Wschód i Afryka).

Sieć Premio od początku swojego istnienia związana jest z Goodyearem. Dlatego w punktach serwisowych w Polsce oferowane są przede wszystkim opony należących do tego amerykańskiego koncernu marek ze wszystkich segmentów cenowych: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, czy polska Dębica. Można też kupić opony innych marek. Dewizą Premio jest wysoka jakość obsługi i krótki czas oczekiwania.

Premio jest liderem nie tylko jeżeli chodzi o liczbę punktów fast-fit. Stawia także bardzo wysokie wymagania jakościowe dotyczące wyposażenia oraz wyglądu zewnętrznego i wewnętrznego serwisu, zakresu świadczonych przez warsztaty usług oraz standardów obsługi klienta. Normą są również regularne szkolenia zarówno techniczne, jak i biznesowe. Konsumenci tego oczekują, ponieważ coraz bardziej zwracają uwagę na wizualizację serwisu, fachowość, profesjonalizm i kompleksowość oferowanych usług, ale także na przystępne ceny.

Historia Premio sięga 1972 roku, kiedy koncern Goodyear kupił niemiecką sieć Kempten. W roku 1996 na rynku niemieckim zadebiutowała Premio Reifen-Service, która wkrótce stała się najbardziej prestiżową siecią w Niemczech. Dziś do Premio należy ponad 600 punktów w 12 krajach. Pierwszym polskim punktem był Premio Ring w Gdańsku, który dołączył do sieci w roku 2006. Obecnie Premio jest największą spośród około 20 sieci fast-fit działających w Polsce i nieustannie rozwija się, co ilustruje wykres.

"Z wielką satysfakcją obserwuję systematyczny rozwój Premio w Polsce i cieszę się, że jest to dziś największa sieć fast-fit w kraju. Goodyear przywiązuje wielką wagę do zapewniania swoim klientom najwyższej jakości oraz bezpieczeństwa. Premio oferuje jedno i drugie - zarówno jeśli chodzi o opony, jak i o usługi serwisowe. Chciałbym pogratulować w tym miejscu członkom zespołu zaangażowanego w rozwój Premio w Polsce. To dzięki ich pracy powstało już 100 punktów, a sieć stała się liderem rynku" - powiedział Joerg Uellendahl, Dyrektor ds. Sprzedaży Detalicznej Goodyeara na Europę, Bliski Wschód i Afrykę (Region EMEA).

Goodyear jest jednym z największych producentów opon na świecie, z centralą w Akron, w stanie Ohio, USA. Firma wytwarza opony, wyroby gumowe oraz środki chemiczne w ponad 57 zakładach w 23 krajach. Swoją działalność prowadzi w większości krajów świata. Goodyear zatrudnia ponad 69.000 pracowników. W Polsce firma oferuje opony takich marek, jak: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica. Jest także głównym akcjonariuszem Firmy Oponiarskiej Dębica S.A.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS