Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-10-02

A A A POLEĆ DRUKUJ

Seriale ATM Grupy w dziesiątce najchętniej oglądanych

Spośród realizowanych przez spółki ATM Grupy SA produkcji „Siła wyższa” jest najchętniej oglądaną polską serialową nowością w jesiennej ramówce. Wraz z „Ojcem Mateuszem” i „Światem według Kiepskich” należy też do pierwszej dziesiątki najlepiej oglądanych polskich seriali. „Galeria” pozostaje najbardziej udanym debiutem z gatunku soap opera.

Premierowy odcinek „Siły wyższej” przygotowanej przez Studio A dla TVP 1 obejrzało 4,3 mln widzów. Serial miał także najwyższy udział w grupie 4+ - 27 proc. Dzięki takim wynikom Jedynka została liderem pasma. Nowy serial Studia A wyprzedził  także „Lekarzy” w TVN (3,1 mln widzów, 25,4 proc. w grupie 4+) i „Przyjaciółki” w Polsacie (2,6 mln, 25,2 proc. w grupie 4+). „Siła wyższa” zajmuje obecnie piątą pozycję w top 10 najlepiej oglądanych polskich seriali – patrz ranking poniżej. Wyższe, trzecie miejsce w tym zestawieniu zajmuje „Ojciec Mateusz”, realizowany przez należącą do ATM Grupy spółkę Baltmedia. Nowy sezon serialu ogląda średnio 5,1 mln widzów (udział w grupie 4+ to 33,3 proc.). W rankingu tym znalazła się też inna produkcja ATM Grupy - „Świat według Kiepskich”. Ten jeden z najstarszych seriali na polskim rynku, wciąż bawi średnio 2,7 mln widzów (18,9 proc. w grupie 4+).

Natomiast „Galeria” pozostaje najbardziej udanym debiutem z gatunku soap opera w ciągu ostatnich czterech sezonów ramówkowych. Na starcie, w pierwszym tygodniu emisji „Galeria” gromadziła średnio 3,2 mln widzów, podczas gdy „Linia życia” i „Rezydencja” – po 2,5 mln. Intensywnie promowana nowość  Jedynki – „Wszystko przed nami” gromadzi również mniejsza widownię –  średnio 1,45 mln. Ponadto celem postawionym przez TVP 1 przed twórcami serialu było też podjęcie próby odświeżenia pasma, poprawienie jego profilu widowni i został on osiągnięty. „Galeria” przyciąga więcej kobiet i młodych widzów, mieszkańców większych miast, z wyższym wykształceniem i lepszymi dochodami, a więc targety atrakcyjne dla reklamodawców. Obecnie serial, który od jesieni emitowany jest w nowym paśmie, o godz. 18.45 ogląda średnio 1,8 mln Polaków. Tym samym „Galeria” zwiększyła widownię tego pasma o 450 tys. widzów, a jego udział w grupie 16-49 o 43 proc.

  

W rankingu TOP10 wszystkich seriali i telenowel w jesiennych ramówkach aż trzy miejsca przypadły produkcjom realizowanym przez spółki ATM Grupy SA. Wszystkie dane za Nielsen Audience Measurement.

 

 

 

 

 

AMR

SHR %

Date

Channel

Description

Start time

(r) 4+

4+

24-09-2012

TVP2

M JAK MILOSC /TELENOW.POL./

20:41:11

7 463 020

47,02%

26-09-2012

TVP2

NA DOBRE I NA ZLE /SER.OBYCZ.POL./

20:42:33

5 822 779

38,43%

06-09-2012

TVP1

OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./

20:28:27

5 122 820

33,62%

24-09-2012

TVP2

BARWY SZCZESCIA /SER.POL./

20:06:00

4 688 002

30,59%

02-09-2012

TVP1

SILA WYZSZA /SER.POL/

20:22:19

4 325 885

27,04%

08-09-2012

TVP1

KOMISARZ ALEX /SER.KRYM.POL/

20:26:22

3 570 383

25,52%

17-09-2012

TVN

LEKARZE /SER.OBYCZ.POL./

21:30:15

3 148 417

25,44%

18-09-2012

TVN

NA WSPOLNEJ /SER.OBYCZ.POL./

20:06:15

3 098 065

20,56%

25-09-2012

TVN

PRAWO AGATY /SER.OBYCZ.POL./

21:30:02

2 844 295

22,24%

 25-09-2012

Polsat

SWIAT WEDLUG KIEPSKICH /SER.KOM.POL./

19:35:03

2 729 780

18,94%





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS