Wprowadzenie do savoir-vivre w biznesie
Budowanie dobrego wrażenia
Ja jako ambasador firmy
Komunikacja niewerbalna - gesty i zachowania, ton głosu, szybkości mówienia
Analiza zachowań – jakie pierwsze wrażenie?
Ważna treść, nie tylko jak się mówi, a również co się mówi
Biznesowy wizerunek
Zasady ubioru w różnych sytuacjach biznesowych dla kobiet i dla mężczyzn
Dobre relacje w biznesie:
Zasady powitania, przedstawiania
Tytułowanie
Nawiązywanie rozmowy
Precedencja w biznesie
Główne zasady precedencji w biznesie
Odmienność pierwszeństwa w kontaktach służbowych i towarzyskich
Pierwszeństwo podczas spotkań roboczych, posiłków
Precedencja podczas wydarzeń specjalnych
Komunikacja w biznesie
Korespondencja tradycyjna – zasady
Komunikacja telefoniczna
Netykieta
Uczestnicy ocenili szkolenie bardzo wysoko, wyróżnili trenerkę - Panią Adriannę Zbińską, jako profesjonalistkę w zakresie sztuki savoir-vivre w kontaktach biznesowych. Doceniono atmosferę panującą na zajęciach i umiejętność zaangażowania grupy przez trenera.