Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-03-27

A A A POLEĆ DRUKUJ

Sare umacnia pozycję na rynku e-mail marketingu

2011 rok to dla Grupy Sare, oraz notowanej na NewConnect spółki Sare S.A., okres wysokiej dynamiki wzrostu przychodów i zysków. Rewelacyjne wyniki finansowe uplasowały spółkę na podium w zestawieniach analityków oraz rankingach międzynarodowych firm doradczych.

Biorąc pod uwagę wskaźnik cena/zysk w wynikach za czwarty kwartał spółek notowanych na NewConnect (sektor media) SARE plasuje się na wysokiej trzeciej pozycji. W 2011 roku SARE znalazło się również po raz drugi z rzędu w rankingu 50 najszybciej rozwijających się technologicznie innowacyjnych firm Europy Środkowej. Natomiast po raz pierwszy w historii spółka znalazła się w rankingu Deloitte Fast Technology 500EMEA, w którym wyróżnia się najlepsze firmy z branży internetowej oraz sektora oprogramowania i telekomunikacji z całej Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu. SARE S.A. znalazło się na 334 miejscu osiągając w ciągu ostatnich pięciu lat wzrost sprzedaży na poziomie 500 %.

SARE umacnia się na pozycji lidera e-mail marketingu w Polsce. Wyniki prezentowane przez nas w każdym kwartale ubiegłego roku były z miesiąca na miesiąc lepsze, to pokazuje że SARE jest firmą z perspektywami ciągłego rozwoju o stabilnej sytuacji finansowej. Jeżeli dodamy do tego, iż SARE inwestuje również od kilku miesięcy w inne gałęzi marketingu, takie jak kampanie mobilne oraz badania ankietowe, możemy z dużym optymizmem patrzeć w przyszłość firmy- mówi Tomasz Pruszczyński, Prezes Zarządu SARE S.A.

Zainteresowanie inwestorów rybnicką spółka jest spore. Tylko w ciągu pierwszych dwóch tygodni marca cena za akcję SARE wzrosła o ponad 50% i zbliżała się do rekordowego kursu, który w maju 2011 roku wyniósł 5,17 zł za akcję.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS