SalesTube, agencja e-commerce performance w ramach Group One, poszerza grono klientów korzystających z kompetencji marketingu internetowego. Agencja będzie odpowiedzialna za działania komunikacyjne i prosprzedażowe online dla Syngenta Polska, jednej z największych na świecie firm dostarczających rozwiązania dla rolnictwa.
Zakres współpracy
Syngenta to jeden z międzynarodowych liderów na rynku środków ochrony nasion i roślin. W Polsce pod obecną marką działa od niemal piętnastu lat. Firma na świecie inwestuje rocznie aż 1,4 miliarda dolarów w badania i rozwój (R&D), a w ośrodkach badawczych zatrudnia aż 5 tysięcy pracowników. Syngenta Polska oferuje szerokie portfolio produktów, a także zapewnia dostęp polskim rolnikom do najnowszych osiągnięć nauki, które ułatwiają prowadzenie gospodarstwa.
SalesTube, spółka specjalizująca się w kompleksowym doradztwie dla e-commerce, realizuje działania wspierające rozwój e-biznesu na każdym etapie: od przygotowania projektu i zaplecza technologicznego, przez działania marketingowe, magazynowanie i logistykę, po obsługę procesu posprzedażowego. Dla Syngenta Polska spółka przygotowuje optymalizację serwisu www po przejściu na nową witrynę, odpowiada za budowę pozytywnego wizerunku, budowanie widoczności i ruchu z content marketingu oraz pozyskiwanie nowych odnośników z portali branżowych.
Cieszymy się, że Syngenta dołącza do portfolio naszych klientów, dla których realizujemy działania SEO – mówi Sylwia Chmielewska-Fryze, COO SalesTube – Zgodnie z naszą strategią rozpoczynamy od audytu, w następnych krokach będziemy systematycznie budować większy ruch na stronie internetowej, zapewniać pozycjonowanie wśród osób zainteresowanych z branży i współtworzyć jakościowy content, który wpłynie na naturalne wyniki wyszukiwania. Celem naszej współpracy jest zwiększenie grona klientów Syngenta.
SalesTube, eksperci od e-commerce
SalesTube to połączenie najsilniejszych kompetencji performance marketingowych z budową i optymalizacją sklepów e-commerce. Agencja w marcu zdobyła nominację do tytułu Best Large PPC Agency w jednym z najważniejszych branżowych konkursów w Europie – European Search Awards. W portfolio klientów agencji znajdują się między innymi: Castorama, L’Oreal, LOT, Netia, czy Tchibo. Jedną z ostatnich realizacji SalesTube jest sklep online największego klubu w Polsce – Legii Warszawa. Najnowocześniejsza platforma sprzedażowa powstała przy wykorzystaniu CS-Cart, którego SalesTube jest autoryzowanym dystrybutorem. Sklep został wzbogacony o wiele modułów, m.in. zintegrowane płatności, możliwość wyboru różnych form dostarczenia przesyłki oraz opcję płatności bonami.
2016 i 2017 rok to dla całego mediowego biznesu Group One okres przełomowy. Value Media pozyskał 15 nowych Klientów i zatrudnił ponad 100 osób. Tylko w ostatnim roku powołane zostały spółki Value Media Hungary, SalesTube i ReveScore. Value Media został także uznany za Niesieciowy Dom Mediowy 2016 Roku przez Media&Marketing Polska, a Press wyróżnił go tytułem Wzrost Roku. Mediowy biznes pod kierownictwem Kamila Wiszowatego bardzo ekspansywnie rozwija kolejne kompetencje i poszerza portfolio Klientów. Odpowiada m.in. za budżety mediowe takich marek jak L’Oreal, Adamed, Amica, Castorama, Lenovo, Netia, a od tego roku także Hochland.