Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-12-09

A A A POLEĆ DRUKUJ

Ruszyła nowa kampania Rutinoscorbinu

Rozpoczęła się najnowsza kampania leku Rutinoscorbin produkowanego przez firmę GlaxoSmithKline. Kreację kampanii przygotowała agencja Havas Worldwide Warsaw.

Kampania prezentująca popularny lek na pierwsze objawy przeziębienia i grypy ma na celu podtrzymywanie tradycji wśród mam, które jako domowe ekspertki w sprawach zdrowia czuwają nad zdrowiem swoich najbliższych, podając im znane i sprawdzone leki.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Vest.

 

O GlaxoSmithKline:

GlaxoSmithKline (GSK) to jedna z wiodących firm branży farmaceutycznej i ochrony zdrowia na świecie. Prowadzi badania mające na celu poprawę jakości życia ludzkiego, pozwalając ludziom osiągać więcej, czuć się lepiej i żyć dłużej. GSK składa się z trzech jednostek biznesowych: tworzy szczepionki (GSK Vaccines), nowoczesne leki na receptę (GSK Pharmaceutical) oraz produkty ochrony zdrowia (GSK Consumer Healthcare). Działalność firmy oparta jest na osiągnięciach i odkryciach naukowych wykorzystywanych przy opracowywaniu innowacyjnych produktów. Będąc wiodącym inwestorem w branży farmaceutycznej, wnosimy swój wkład do zrównoważonego, długoterminowego rozwoju społecznego i gospodarczego.

 

GSK Consumer Healthcare (GSK CH) działa na ponad 100 rynkach i sprzedaje 2 miliardy produktów rocznie. W ofercie firmy znajdują się produkty prozdrowotne z czterech kategorii: wellness (leki bez recepty), higiena jamy ustnej, pielęgnacja i ochrona skóry oraz żywienie. GSK CH jest właścicielem znanych marek globalnych, m.in.: Sensodyne, Aquafresh, NiQuitin, Panadol, Zovirax, oraz lokalnych, m.in. Rutinocorbin. Więcej informacji o firmie znajduje się na stronie www.gsk.com.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS