Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2014-03-12

A A A POLEĆ DRUKUJ

Ruszyła akcja promocyjna w ramach kampanii „Tu mieszkam, tu kupuję”

W ramach kampanii „Tu mieszkam, tu kupuję” wystartowała akcja promocyjna wspierająca niezależne, osiedlowe sklepy spożywcze. Nawiązuje ona do idei trzech edycji „Tu mieszkam, tu kupuję”, czyli popularyzacji kultury robienia zakupów w małych sklepach oraz wspierania lokalnego handlu. Dotychczas kampania miała charakter wizerunkowy. Nowa akcja wykorzystuje zaś narządzie promocyjne w formie plakatów.

Poprzez plakaty „Tu mieszkam, tu kupuje”, na których widnieją produkty dostępne w atrakcyjnych cenach, firma MAKRO zapewnia dodatkowe narzędzie wspierające niezależny handel. Akcja promocyjna skierowana jest do niezależnych kupców. Do tej pory zaangażowało się w nią 1300 placówek. Jej regulamin jest dostępny w Dziale Obsługi Klienta lub u Przedstawicieli Handlowych MAKRO.

MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku; posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 270 000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce około 7,5 tys. osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronach www.facebook.com/MAKROPolska oraz www.makro.pl

METRO Cash & Carry działa w 29 krajach i posiada około 700 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 120 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w 2012 roku sprzedaż na poziomie około 32 mld euro. METRO Cash & Carry jest działem sprzedaży METRO Group. METRO Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W 2012 r. Grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 67 mld euro. Firma zatrudnia około 280 tysięcy pracowników i obsługuje ponad 2200 hal w 32 krajach. Wyniki Grupy METRO opierają się na sile sprzedaży firm, które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: METRO/MAKRO Cash & Carry - międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego, hipermarketów Real, Media Markt. Saturna - lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz Galerii Kaufhof. Więcej informacji na: www.metrogroup.de.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS