Tegoroczne Targi Franczyzy potrwają przez 3 dni. Jak przewidują organizatorzy, weźmie w nich udział 173 franczyzodawców i aż 7 tysięcy przedsiębiorców zainteresowanych otwarciem własnej firmy pod znaną marką. Wszystko to sprawia, że mamy do czynienia z największą tego typu imprezą w Europie Środkowo -Wschodniej.
W jej trakcie swoje pomysły na biznes zaprezentują przedstawiciele znanych marek z kraju i zagranicy, aktywnie szukający przyszłych franczyzobiorców. Odwiedzający będą więc mieli do wyboru licencje sieci franczyzowych z kilkunastu sektorów.
Wśród nich silnie reprezentowana będzie branża lodowa. W 14. edycji Targów Franczyzy wezmą bowiem udział m. in. Lody Bonano – największa już nie tylko w Polsce ale i całej Europie sieć franczyzowych lodziarni, pod skrzydłami której funkcjonuje obecnie blisko 270 punktów w całym kraju.
- Mimo tak dużego zasięgu nie spoczywamy jednak na laurach i cały czas pracujemy nad tym, by systematycznie rozszerzać nasze możliwości dotarcia do klientów – przyznaje Aneta Iwanicka, manager rozwoju sieci Lody Bonano.
Podczas tegorocznych targów zostanie zaprezentowana zupełnie nowa maszyna do lodów Hard-Ice, dedykowana dla lokali działających w sieci Lody Bonano. Urządzenie posiada dotykowy panel i nowatorskie oprogramowanie. Cechuje je również ulepszony system mrożenia i zwiększona wydajność. A wszystko po to, aby usprawnić proces produkcji lodów i sprzedaży.
Na stoisku odwiedzający będą mogli również zapoznać się z ofertą lodobusów – mobilnych punktów sprzedaży. Koncept ten w tym roku został rozwinięty o wersje premium i standard.
- Na wszystkich gości czekać również będą gotowe do skosztowania lodowe przysmaki – dodaje przedstawicielka marki.
Możliwość degustacji swoich produktów planuje też druga z podlaskich firm z tego sektora obecna na targach, czyli Wytwórnia Lodów Prawdziwych „u Lodziarzy”. Osoby, które pojawią się na stoisku tej marki będą mogły spróbować oferowanych przez firmę tradycyjnych lodów w 8 różnych smakach.
Nieodłącznym elementem lodów jest ich główny składnik – mleko. I to właśnie ten produkt będzie jedną z niepowtarzalnych atrakcji, jaka będzie czekała na odwiedzających stoisko Wytwórni. Będzie bowiem na nim można… własnoręcznie wydoić krowę!
- Ponieważ to de facto nasz debiut na tego typu imprezie, z tej okazji postanowiliśmy przygotować coś wyjątkowego. Stąd pomysł na tradycyjną aranżację stoiska – trawa imitująca pastwisko, płotek i naturalnych rozmiarów makieta krowy, dająca prawdziwe mleko. Jesteśmy przekonani, że nikt wobec tego nie przejdzie obojętnie – wyjaśnia Paulina Daniłowicz, odpowiedzialna za rozwój sieci franczyzowej „u Lodziarzy”.
14. edycja Targów Franczyzy startuje już w czwartek 13. października 2016. Impreza potrwa przez trzy dni, podczas których przedsiębiorcy będą mieli okazję przeprowadzić dziesiątki rozmów, na podstawie których zdecydują o wyborze najlepszego partnera do współpracy.
W trakcie indywidualnych dyskusji na stoiskach przyszli franczyzobiorcy dowiedzą się m. in. tego, co zapewniło sukces rynkowy oferowanego konceptu, jaka jest wymagana kwota inwestycji i na jaki rodzaj wsparcia może liczyć przedsiębiorca decydując się na współpracę z franczyzodawcą.