Po raz pierwszy komunikacja Saturna wykorzystuje zarówno motywy wizerunkowe jak i wizerunkowo-produktowe, dotyczące np. 50 rat 0% będących całkowitą nowością na rynku polskim. Media-mix obejmuje spoty telewizyjne 30 i 15-sekundowe (TVN, TVN 24, TVP, Polsat), radiowe (PR3, ZET, RMF FM, Eska, Eska Rock, Tok FM), gazetki promocyjne, outdoor, Internet oraz materiały POS. Billboardy wizerunkowe, w tym również backlighty, będą przez cały listopad uzupełnieniem innych działań.
Kampania została opracowana przez polski oddział agencji Young&Rubicam, która zajęła się również produkcją spotów telewizyjnych, radiowych oraz sesją fotograficzną. Przygotowaniem materiałów drukowanych (outdoor, gazetki) zajmuje się wewnętrzna agencja holdingu - Redblue z siedzibą w Monachium.
Szczegółowa oferta produktowa znajduje się w gazetkach Saturna dystrybuowanych wśród Klientów oraz na stronie internetowej www.saturnpolska.com.
„Obserwujemy zmieniające się trendy i postawy konsumenckie. Bycie „sknerą” zaczyna być powodem do dumy, jest kojarzone z umiejętnością mądrego kupowania. Dlatego trochę prowokujemy i zachęcamy do „smakowania” nowych technologii w najlepszych cenach”. – mówi Daria Perzyna, Marketing Manager sieci Saturn.