Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2021-05-26

A A A POLEĆ DRUKUJ

Rusza kampania autentycznie wystrzałowej Oranżady Strzelającej Hellena

Oranżada Hellena reklamuje swoją kolejną wystrzałową propozycję. Do promocji Oranżady Strzelającej Hellena zaangażowano nastoletniego twórcę internetowego Miłosza Mazura.  Kampania w telewizji, social mediach, prasie i placówkach handlowych będzie realizowana do 27 czerwca br.

 

Oranżada Hellena stawia na gwiazdy. Kultowy napój marki od lat reklamuje showman Kuba Wojewódzki. Z kolei oferowane przez nią produkty dla dzieci i nastolatków promują artyści i twórcy młodego pokolenia. Oranżadę Hellena Party zachwalają utalentowane wokalistki Viki Gabor i Roxie Węgiel, a w pierwszej kampanii Oranżady Strzelającej Hellena występuje nastoletni infulencer Miłosz Mazur.

 

Youtuber i autor popularnych treści dla młodzieży, Milo Mazur poleca Oranżadę Strzelająca Hellena, jako autentycznie wystrzałową. Bombowe połączenie smaku oranżady i wyjątkowych dodatków rekomenduje wszystkim, szukającym mega wrażeń. Spoty z jego udziałem będą emitowane w największych stacjach telewizyjnych: TVP, TVN, Polsat, kanałach tematycznych oraz na VOD. Zaplanowano też kampanię w social mediach, w tym na profilach Miłosza Mazura i Oranżady Hellena na YouTubie, Instagramie i TikToku. Ponadto produkt będzie insertowany do wybranych tytułów prasy dziecięcej, a także reklamowany w prasie handlowej.

 

Autentycznie wystrzałowa Oranżada Strzelająca Hellena zyska silne wsparcie w punktach sprzedaży detalicznej. Na potrzeby sklepów przygotowano specjalne standy, ekspozytory i materiały POSM: plakaty oraz wobblery.

 

Kampania będzie realizowana między 20 maja a 27 czerwca br. Kreację przygotowała agencja Grandes Kochonos. Media zaplanował i kupił dom mediowy Initiative Media. Działania PR realizuje agencja Kolterman Media Communications.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS