Alior Bank, laureat rankingu magazynu Forbes w kategoriach „Bank przyjazny firmie” i „Bank rekomendowany firmie”, rozpoczyna nową kampanię skierowaną do klienta biznesowego. Jej głównym celem jest promocja kolejnych udogodnień w kredytach dla mikro i małych firm. Tym samym bank chce pokazać klientocentryczne podejście do obsługi przedsiębiorców – tj. możliwość dojazdu bankiera do klienta na jego życzenie.
Nowa kampania Alior Banku ma na celu przede wszystkim pokazać klientom biznesowym, że finansowanie potrzeb ich firm nigdy nie było prostsze ze względu na możliwość załatwienia całego procesu kredytowego bez konieczności odwiedzania placówki banku. Wprowadzone udogodnienie promowane przez Alior Bank to mobilny doradca kredytowy, który pojawi się w pożądanym, wybranym przez przedsiębiorcę miejscu.
Przy wyborze tej opcji obsługi złożenie wniosku oraz podpisanie umowy kredytowej odbywają się za pomocą aplikacji zainstalowanej na tablecie bankiera. Wszystkie formalności związane z kredytem mogą być załatwione nawet w trakcie jednej wizyty u klienta. Bank komunikuje również wysoką kwotę kredytu – aż do 600 tys. zł, szybki czas decyzji kredytowej – do 30 minut, a także możliwość przeznaczenia środków na dowolny cel związany z działalnością gospodarczą.
Najnowsze video nagrane na potrzeby kampanii przedstawia historię właściciela restauracji ,,Pyszna Sprawa”, który potrzebuje kredytu na rozwój biznesu, ale ze względu na nadmiar obowiązków, nie ma czasu na wizytę w banku. Alior Bank ma wygodne rozwiązanie – bankier dojeżdża do klienta i załatwia wszystkie formalności związane z finansowaniem. Restaurator przeznacza kredyt na inwestycje w firmie, lokal zmienia swój wygląd, staje się nowoczesny i przyciąga jeszcze więcej klientów.
Poprzez zabawny dialog pomiędzy kucharzem, który ma ,,palące potrzeby i nie może wyrwać się po kredyt”, a bankierem w meloniku, który ,,wydaje kredyty na gorąco u klienta”, reklama wciąga widza w świat nowoczesnych i odpowiadających na potrzeby przedsiębiorców rozwiązań Alior Banku.
Komunikacja będzie prowadzona wielokanałowo. O ofercie będzie można usłyszeć w telewizji, radiu i Internecie. Ponadto reklama kredytu firmowego z dojazdem na życzenie znajdzie się również na witrynach oddziałów i placówek partnerskich Alior Banku zlokalizowanych na terenie całego kraju.
Za kreację odpowiada agencja PZL, natomiast za zakup mediów METS. Powstały materiał można obejrzeć na YouTube, z kolei wszystkie informacje na temat Kredytu dla mikro i małych firm są dostępne na stronie internetowej Alior Banku.