Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2010-07-26

A A A POLEĆ DRUKUJ

RITUAL COLLECTION NESPRESSO: Zaproszenie, aby dostarczać niezrównanych doznań podczas picia kawy

Piękny design nowej kolekcji akcesoriów autorstwa Andrée i Olivii Putman  doskonale uzupełnia jej właściwości użytkowe oraz pozwala odkryć to, co najlepsze w kawie espresso.

Warszawa, lipiec 2010r. – Dążąc do doskonałości w tworzeniu i podawaniu kawy, firma Nespresso poprosiła Andrée i Olivię Putman, wspaniałe francuskie projektantki, o zaprojektowanie kolekcji akcesoriów, które dostarczałyby niezrównanych doznań podczas konsumpcji kawy Nespresso.

Nowa elegancka Ritual Collection, będąca wynikiem współpracy ekspertów z dwóch różnych dziedzin, łączy piękno i sztukę dobrego smaku. Eksperci Nespresso zdefiniowali elementy, które muszą posiadać akcesoria do kawy, aby dostarczać niezrównanych doznań podczas konsumpcji. Kierowali się zasadą, że w Nespresso nic nie jest dziełem przypadku, a najwyższej jakości kawa zasługuje na to, aby podawać ją w wyjątkowych filiżankach.

Projektantki Andrée i Olivia Pulman, znane z eleganckiej estetyki i używania subtelnej gamy kolorów, zaprojektowały dla firmy Nespresso pełną kolekcję akcesoriów, charakteryzującą się wyrafinowanymi i ponadczasowymi kształtami. Prostota Ritual Collection doskonale służy odkrywaniu tego, co najlepsze w kawie ristretto, espresso lub cappuccino.

Każdy element kolekcji został przemyślany w najdrobniejszych szczegółach – z uwzględnieniem elementów technicznych niezbędnych do zapewnienia radości z picia kawy. Ritual Collection łączy w sobie unikalny kształt kapsułki Nespresso z tradycją porcelanowej zastawy. Filiżanka inspirowana jest smukłym kształtem kapsułki i posiada element zdobniczy, charakterystyczny dla stylu Putman, umieszczony pomiędzy filiżanką
a spodkiem. Stanowi on miłą niespodziankę dla koneserów kawy, którzy odkrywają ją w momencie podniesienia filiżanki ze spodka.

Każdy element Ritual Collection, od filiżanki do kawy po szklankę do napojów kawowych, został zaprojektowany z wielkim znawstwem, będącym gwarancją niezrównanych doznań. Lekka porcelana, z której wykonano kolekcję, doskonale utrzymuje ciepło, a wklęsłe dno każdej filiżanki gwarantuje jej płynne napełnianie. Idealnie okrągły kształt zapewnia zaś optymalne warunki dla tworzenia się cremy.

Ritual Collection to największa kolekcja akcesoriów firmy Nespresso. W jej skład wchodzą następujące elementy:

·         filiżanka Ritual Ristretto (25 ml)

·         filiżanka Ritual Espresso (40 ml)

·         filiżanka Ritual Lungo (110 ml)

·         filiżanka Ritual Cappuccino (120 ml)

·         Ritual Mug (220 ml)

·         Ritual Espresso Spoon

·         Ritual Recipe Spoon

·         Ritual Recipe (350 ml)

·         Ritual Water (110 ml)

·         Ritual Bowl – 3 różne wielkości

·         Ritual Swirl – podajnik kapsuł

·         Ritual Sugar – dozownik cukru

·         Ritual Tray – 2 różne wielkości

 

Kolekcja Ritual Collection, zaprojektowana przez Andrée i Olivię Pulman, będzie dostępna w sprzedaży od września 2010 r.

***

Informacje o Nestlé Nespresso SA

Spółka Nestlé Nespresso S.A., światowy pionier i lider rynku kawy porcjowanej o najwyższej jakości, wprowadza konsumentów w świat najlepszych kaw Grand Cru do degustacji w zaciszu własnego domu, jak i poza nim – w luksusowych restauracjach, hotelach, placówkach handlowych i biurach. Oferta Nespresso koncentruje się na wyjątkowej koncepcji trzech filarów doskonałości – niezrównanym połączeniu wyjątkowej kawy, nowoczesnych i eleganckich ekspresów i zindywidualizowanej obsługi klientów. Połączenie to przynosi konsumentom chwile czystej przyjemności – Niezrównane Doznania Związane z Kawą Nespresso. Firma Nestlé Nespresso S.A. z centralą w Lausanne w Szwajcarii, zatrudniająca ponad 3900 pracowników, prowadzi bezpośrednią sprzedaż swych wyrobów w ponad 50 krajach i utrzymuje globalną sieć placówek detalicznych, która obejmowała w końcu 2008 r. ponad 157 ekskluzywnych butików zlokalizowanych w największych miastach świata. Przez trzeci z kolei rok spółka Nestlé Nespresso S.A. była najszybciej rozwijającym się członkiem Grupy Nestlé – jedną z „marek wartych miliardy”, która po raz pierwszy osiągnęła w 2008 r. przychody powyżej 2 mld CHF i która utrzymuje od 2000 r. wskaźnik wzrostu powyżej 30%. Dodatkowe informacje dostępne na stronie internetowej www.nespresso.com i www.nespresso.com/pl/pl

* * *
DODATKOWYCH INFORMACJI UDZIELA:

Butik Nespresso - Warszawa, ul. Nowy Świat 47
Godziny otwarcia: poniedziałek – piątek 10.00-19.00, sobota 10.00-17.00

 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS