Listopad to kolejny po październiku ciepły miesiąc w zimowym sezonie wymiany opon, podczas którego internetowemu sprzedawcy opon udało się zrealizować więcej zamówień niż rok temu i uzyskać wzrosty przychodów.
W minionym miesiącu spółka OPONEO.PL wygenerowała 45 mln zł przychodów, to o 8% więcej niż w listopadzie ubiegłego roku. Wyższe przychody są rezultatem wzrostu zamówień. Na polskim rynku OPONEO.PL zrealizowała 8% więcej zamówień w porównaniu z listopadem 2013 roku, ale najwyższe wzrosty odnotowała na rynkach zagranicznych, które łącznie dały o 59% wzrost. W przychodach jednostkowych nie są jednak ujęte przychody z rynku brytyjskiego, niemieckiego i tureckiego, a zamówienia z tych rynków stanowią blisko 40% zamówień zagranicznych.
- Tegoroczna aura jest porównywalna do zeszłorocznej pod względem temperatury, jesień jest bardzo ciepła, mimo to w tym roku na rynku krajowym udało się nam zrealizować więcej zamówień – mówi Dariusz Topolewski, Prezes Zarządu OPONEO.PL S.A. Największą sprzedaż w listopadzie odnotowaliśmy w połowie miesiąca, kiedy temperatura zaczęła spadać do ok. 2°C – dodaje.
Łącznie przychody za okres od 1 stycznia do 30 listopada 2014 roku wzrosły o 23% i wyniosły 287,2 mln zł.
8 grudnia Zarząd OPONEO.PL S.A. poinformował również o uruchomieniu kolejnego sklepu zagranicznego, tym razem dla klientów z Belgii. Belgijska strona www.oponeo.be dostępna jest w dwóch wersjach językowych; holenderskiej i francuskiej. – Wg danych, jakie podaje ETRMA (Europejskie Stowarzyszenie Producentów Opon i Gumy) na terenie Belgii i Luksemburga w 2013 roku sprzedanych zostało ok. 5 mln opon do samochodów osobowych oraz ponad 100 tys. opon motocyklowych. Liczymy, że sprzedaż w Belgii rozwinie się równie dynamicznie jak na rynku holenderskim, na którym jesteśmy obecni od 2012 roku. – informuje Dariusz Topolewski.
dostarczył infoWire.pl