Najnowsza kampania programu PAYBACK zachęca do aktywnych zakupów u wszystkich 14 partnerów promocji. Każdy, kto jest posiadaczem karty PAYBACK i w okresie od 14 września do 11 października odbierze od jednego z partnerów Złoty Kupon lub wydrukuje go ze strony www.payback.pl, może zdobyć nawet cztery razy więcej punktów. Dodatkowo jeżeli zrobi zakupy u minimum trzech partnerów promocji, zyskuje +1000 pkt.
Podobnie jak w przypadku poprzednich akcji, celem prowadzonych działań jest zachęcenie konsumentów do udziału w programie PAYBACK oraz przekonanie obecnych uczestników do zarejestrowania kart i dokonywania zakupów u jak największej liczby partnerów. Promocja pozwala przekonać posiadaczy kart PAYBACK, jak robienie zakupów w wielu sklepach partnerskich i aktywne korzystanie z karty zwiększa korzyści płynące z udziału w programie.
Promocji towarzyszą spoty telewizyjne emitowane od 14 września w TVP 1 i 2, TVN, Polsat oraz AtMedia.
Za kreację materiałów wykorzystywanych w kampanii ATL odpowiada Ogilvy Action. Agencja nadzorowała także produkcję spotów TV, zrealizowaną przez Redworks.
……………………………………………………………………………………………………………………….
Ogilvy Action jest agencją marketingu zintegrowanego, operującą w obszarze 360 stopni, ze szczególnym uwzględnieniem experiental, trade, shopper i promotional marketingu. Badania agencji pokazują, że od 40% do 70% decyzji zakupowych podejmowanych jest w miejscu sprzedaży, dlatego na tym obszarze skupia się komunikacja Ogilvy Action , określając go jako The last mile™ – dystans, który pokonuje konsument, tak w sensie fizycznym, jak i psychicznym, pomiędzy chęcią nabycia produktu, a rzeczywistym jego zakupem. Ogilvy Action rozwija techniki komunikacji, które sprawiają, że marki jej klientów są wybierane przez konsumentów, niezależnie od tego, czy zakup ma miejsce na ulicy, w Internecie czy w sklepie.
Ogilvy Action wchodzi w skład międzynarodowej sieci komunikacji marketingowej WPP – jednej z największych, światowych grup, zrzeszającej kilkaset różnych firm badawczych, marketingowych, reklamowych i promocyjnych z całego świata. Klienci WPP to ponad 330 firm z listy Fortune Global 500, ponad połowa firm notowanych na NASDAQ 100 i 42 z listy Fortune e-50. Wśród klientów Ogilvy Action w Polsce znajdują się firmy takie, jak IBM, Motorola, Payback, Ford, British American Tobacco. W Polsce Ogilvy Action należy do Ogilvy Group Poland, która oprócz tej firmy obejmuje sześć niezależnych spółek działających w obszarze komunikacji marketingowej: agencje full service Gruppa66 Ogilvy oraz Mather Communication/Soho Square, agencję interaktywną Ogilvy Interactive, agencję public relations Ogilvy PR, firmę doradztwa strategicznego Ogilvy Brand Consulting oraz dom produkcyjny Redworks, zajmujący się produkcją broadcastową oraz print managementem.