Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2015-05-29

A A A POLEĆ DRUKUJ

PROFIX na VI Kongresie Stolarki Polskiej!

Firma PROFIX, jeden z wiodących dystrybutorów narzędzi na polskim rynku, wsparła VI Kongres Stolarki Polskiej. Największe w naszym kraju wydarzenie skierowane do przedstawicieli branży polskiej stolarki otworowej odbyło się w dniach 21-22 maja 2015 roku w Ożarowie Mazowieckim. PROFIX był Partnerem Wspierającym Kongresu.

Siłą Kongresu Stolarki Polskiej od początku jego istnienia jest rozbudowana część merytoryczna. Podczas toczonych tam debat uwzględniane są najważniejsze zagadnienia z branży stolarki budowlanej. Nie inaczej było w tym roku. Pierwsza z szeregu dyskusji dotyczyła tematyki skutecznego prowadzenia biznesu. W prowadzonym przez Pawła Gadomskiego, dziennikarza POLSATU panelu, udział wziął Krzysztof Sobieraj, Prezes Zarządu firmy PROFIX. Odpowiadając na pytania prowadzącego debatę, dzielił się z uczestnikami konferencji swoimi długoletnimi doświadczeniami związanymi z prowadzeniem przedsiębiorstwa, będącego jednym z liderów we własnej branży. – Jeżeli budujemy firmę, która ma być potężną na rynku, to musi ona opierać się na ludziach. Powinni oni być lojalni, wykształceni i przede wszystkim chcieć z tą firmą pracować 10, 15 lat. Aby było to możliwe, trzeba stworzyć im odpowiednie warunki – mówił Krzysztof Sobieraj – W żadnym wypadku nie należy się bać eksportu. Nie powinniśmy mieć żadnych kompleksów w stosunku do zachodnich konkurentów – tłumaczył Prezes PROFIX.

Firma PROFIX nie jest bezpośrednio związana z branżą stolarki budowlanej, jednak oferowane przez nią narzędzia czy odzież ochronna często wykorzystywane są m.in. przez firmy produkujące lub montujące okna, drzwi i bramy garażowe. Spółka chce więc być solidnym partnerem tego sektora polskiej gospodarki. – Dążymy do jak najlepszego poznania specyfiki tej branży, jej szczególnych potrzeb. Kongres jest niesamowitą okazją do wymiany doświadczeń, na czym bardzo nam zależy – wyjaśnia Mirosław Cichecki, Wiceprezes PROFIX – Jesteśmy otwarci na specyficzne wymagania  i mamy ambicje spełniać te oczekiwania. Z tego powodu konieczna jest bezpośrednia wymiana informacji pomiędzy nami, a końcowymi odbiorcami oferowanych przez nas produktów, którzy w fabrykach używają np. konkretnych typów środków ochrony osobistej – dodaje.

Oprócz narzędzi i elektronarzędzi takich firm jak Black&Decker, Stanley, DeWalt, Fiskars czy Klingspor PROFIX oferuje również produkty marek własnych: profesjonalne narzędzia ręczne PROLINE i PROLINE HD, zaawansowane elektronarzędzia TRYTON oraz nowoczesną, projektowaną z myślą o bezpieczeństwie, wygodzie i elegancji użytkownika, odzież roboczą LAHTI PRO. Wyroby tej ostatniej marki zaprezentowane zostały podczas specjalnego pokazu mody.

Eleganckie i nieco ekstrawaganckie kreacje wykonane zostały z ubrań i akcesoriów pochodzących ze standardowej linii produktów LAHTI PRO. Prezentowały je piękne modelki. Szczególnie duże wrażenie zrobiła zwiewna suknia balowa stworzona z… rękawic roboczych. Męskie stroje zaprezentowała z kolei grupa Street Workout. Ubrani w odzież ochronną LAHTI PRO, wykonali oni pokaz ekstremalnych akrobacji na drabinach.

VI Kongres Stolarki Polskiej to nie pierwsza wspólna inicjatywa firmy PROFIX i Związku Polskie Okna i Drzwi. Okazją do wcześniejszej współpracy była realizowana przez POiD kampania edukacyjna „DOBRY MONTAŻ”.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS